فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

با بیت کوین از استیم خرید کنید


بیت کوین

امروزه بازی های کامپیوتری طرفداران زیادی دارد و اکثر افراد تمایل دارند خریدهای خود را با بیت کوین انجام دهند، اگر شما هم دوستدار خرید از استیم با بیت کوین هستید ما را تا آخرمقاله همراهی کنید.

استیم چیست؟

استیم توسط شرکت Valve  در سال 2002 به عنوان یک پلتفرم برگ دیجیتالی برای توزیع بازی های کامپیوتری راه اندازی شد و تا اوایل سال 2018، این سرویس بیش از 150 میلیون حساب کاربری را به خود اختصاص داد، از خدمات استیم میتوان به: نصب و بروزرسانی خودکار بازی ها، لیست دوستان و گروه های گفتگو، ذخیره ابری بازی، گفتگو صوتی و امکان چت در بازی اشاره کرد.

 

استیم پذیرفتن بیت کوین را پایان داد

در سال 2016 شرکت سازنده استیم به منظور خرید بازی با بیت کوین در استیم  با سرویس پرداخت بیت کوین Bitpay همکاری کرد تا امکان خرید با رمزارز فراهم شود، در سال 2017 این شرکت در اعلامیه ای بیان کرد که دیگر بیت کوین را به عنوان روش پرداخت قبول ندارد و دلیل آن هم، نوسان بالای قیمت و کارمزد بالای انجام تراکنش میدانست.

 

چطور می شود با بیت کوین از استیم خرید کرد؟

با توجه به پایان دادن پذیرش بیت کوین، اما همچنان جایگزین هایی برای خریداز استیم وجود دارد.

Bitrefill

Bitrefill  یک سرویس برای شارژ تلفن های اعتباری با استفاده از رمزارز است که امکان خرید ووچر استیم را با بیت کوین و لایت کوین می دهد، توجّه داشته باشید که ووچرهای خریداری شده در همه جا اعتبار دارند چرا که با واحد پولی یورو هستند ولی به محض ریدیم کردن آن، مبلغش به واحد پولی اکانت شما تبدیل میگردد.

G2A

G2Aیک پلتفرم عمومی برای ارائه مستقیم بازی های استیم است که کاربر از طریق آن میتواند بازی ها را با مبلغی کمتر از استیم خریداری نماید، بعد از خرید، کلیدهای استیم در اختیار شما گذاشته میشود و به وسیله آنها میتوانید در کلاینت رسمی استیم ردیم و بازی مورد نظر را دانلود کنید، این برنامه بیش از 200 روش پرداخت دارد که از بین انها میتوان به بیت کوین اشاره نمود.

دقّت نمایید در زمان پرداخت با بیت کوین باید مبلغ را به کارمزد تراکنش اضافه کنید به این معنی که پرداخت هزینه کارمز هم با شما میباشد در غیر اینصورت از مبلغ اصلی کم خواهد شد.

0