فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

آموزش تنظیمات اختصاصی استیم


استیم ولت

اشتراک گذاری لیست بازی های استیم

شما می توانید با استفاده از قابلیت Family Library Sharing بازی هایی که حتی در library هستند را با حداکثر 10 نفر از دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد بخش Setting شوید.
  2. گزینه Family را انتخاب نمایید.
  3. در آخر به سراغ گزینه Library Sharing Authorizeبروید.

پس از انجام مراحل فوق، دوستان تان می توانند هر کدام از بازی های لیست شما را که بخواهند دانلود و بازی کنند.

اشتراک گذاری بازی استیم

نرخ فریم یا فریم ریت بازی های استیم

نرخ فریم برای گیمرها بسیار حائز اهمیت است به خصوص برای کاربران بازی های آنلاین هرچه فریم بالاتری داشته باشند، برتری بیشتری نسبت به سایر رقبا خواهند داشت. این نکته هنگام بازی های مبارزه ای و جنگی نمود بیشتری خواهد یافت.

استیم فریم ریت

در صورتی که می خواهید فریم ریت استیم خود را بررسی کنید، به بخش In-Game در Setting و سپس قابلیت FPS Counte را فعال نمایید. پش از فعالسازی این قابلیت و اجرای بازی، می توانید فریم ریت نمایش داده شده در محیط بازی را مشاهده نمایید.

برای داشتن وضوح بهتر، شمارشگر فریم و نیز تنظیم محل آن، می  بایست نسبت به فعال سازی قابلیت High Contrast Color اقدام نمایید.

پس گرفتن بازی و هزینه پرداخت شده در استیم

گاهی اوقات ممکن یک بازی دانلود و نصب کرده باشید، اما امکان اجرای آن بنا به هردلیلی برای شما فراهم نباشد. اگر بازی مورد نظر رایگان بوده باشد، به راحتی می توانید بی خیال آن شوید. اما در صورتی که برای خرید آن از استیم هزینه کرده باشید، قطعا بات مبلغی که پرداخت کرده اید، ناراحت خواهید شد. با این حال در صورتی که با این مشکل مواجه شده باشید، شرکت valve مبلغ کسر شده را به حساب شما باز می گرداند. برای انجام این کار کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

به مسیرHelp > Steam Support مراجعه کرده و  سپس مشکل خود را به بخش پشتیبانی valve اطلاع دهید. پس از ورود به این بخش با لیستی از بازی هایی که دانلود کرده اید مواجه شده و بازی که با مشکل و خطا مواجه شده است را انتخاب کرده و درخواست را ثبت نمایید. سپس گزینه درخواست بازگشت مبلغ برای شما نمایش داده شده و با انتخاب آن درخواست شما ثبت می گردد. معمولا فرآیند ثبت و پیگیری درخواست حدود 2 هفته زمان خواهد برد.

پس دادن بازی استیم

مبادلات کارتی در استیم به ازای پول

استیم دارای ویژگی طرح مبادلاتی کارت یا آیتم است. بر اساس این ویژگی با گذراندن مراحل بازی، استیم کارت های دیجیتالی به شما می دهد که با جمع آوری و رساندن آن ها به حد قابل توجهی، میتوان با ساتفاده از آن ها آیتم های پولی استیم را خریداری کنید. از طرفی می توانید با فروش این آیتم ها به سایر کاربران استیم، اکانت خود را شارژ کرده و بازی های پولی را خریداری نمایید.

خرید آیتم استیم

 

0