فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

سی دی کی - CD Key اورجینال چیست؟


rainbow6

اکثر افراد یک ذهنیت منفی از سی دی کی اورجینال دارند، اما باید گفت که اینطور نیست زیرا سی دی کی یک کد اصل است که بازیکن میتواند با استفاده از آن بازی های مختلفی را انجام دهد.

سی دی کی اورجینال :

کاربر میتواند از طریق پلتفرم های استیم ، اوریجین و یوپلی و با خرید یک کد دیجیتال چند رقمی سی دی کی به بازی های گوناگون دست پیدا کند

نحوه استفاده از سی دی کی اورجینال یا بازی اورجینال

فیفا 18

شما با خرید یک سی دی کی به راحتی میتوانید بازی های مورد علاقه خود را اجرا کنید و از آنها لذت ببرید.

به عنوان مثال: هنگامی که یک بازی  فیفا 18 از طریق سی دی کی اورجینال فعال می کنید می توانید به آپدیت و دانلود تمام بازی هاتون بپردازید و این بازی فعال شده را برای همیشه در اکانت خود ذخیره نگه دارید و در هر موقعیتی که خواستید  آن را در کامپیوتر به اجرا کنید و به بازی مورد علاقه خود بپردازید.

تفاوت CD Key اشتراکی با CD Key اورجینال در چیست؟

کال آو دیوتی

ممکن است شما در بازار دو نوع سی دی کی مختلف را با نام های  سی دی کی اشتراکی و CD Key اورجینال با عملکردهای مختلف شنیده باشید، اما شاید اسم سی دی کی اشتراکی در ذهنتان به معنای استفاده در چند اکانت مختلف باشد، اما اینگونه نیست و در حقیقت اکانتی است که توسط فروشنده به چند نفر فروخته می شود و در زمان­های خاصی که فروشنده اعلام می کند می توانید از آن استفاده نمایید، البته این نکته را به خاطر بسپارید که با این نوع سی دی کی شما قادر به بازی به صورت آنلاین نخواهید بود.

  CD Key اورجینال  یک نسخه اصل و معتبر است و با دریافت این کد دیجیتالی بدون هیچگونه محدودیتی می توانید به تمام آپدیت های بازی های دلخواه به حالت دائم و همیشگی دسترسی داشته باشید همچنین سی دی کی اورجینال شرایط اجرای بازی ها به صورت آنلاین را برای شما فراهم میکند.

 

تفاوت  Cdkey با   Gift 

گیفت کارت استیم

شما برای خرید گیفت کارت ابتدا باید وارد فروشگاه استیم شوید و بازی هایی که برای فروش گذاشته شده است را خریداری کنید و سپس برای فعّال کردن کارت خود، لینکی برای شما فرستاده میشود که میتوانید برای بازی آن را دانلود نمایید، امّا بالعکس برای تهیّه سی دی کی شما میتوانید بدون مراجعه به فروشگاه استیم، بصورت مستقیم از فروشگاه های جانبی خریداری کنید و با با وارد کردن کد به داخل استیم ، بازی دلخواه خود را فعّال کنید.

برای خرید ، CD Key مناسب تراست یا استیم Gift

اکثر گیمرها بخاطر پایین بودن قیمت، سی دی کی ها را انتخاب میکنند، در حالیکه خرید مستقیم گیفت کارت از فروشگاه استیم شما را از امنیت بالاتری برخوردار میکند و امکان نات اکتیو و یا نامعتبر بودن کد در آن برخلاف سی دی کی ها بسیار کم ویا حتّی غیرممکن است.

نحوه استفاده از  CD Key اورجینال در ایران

دقت داشته باشید که حتماً از آی پی غیر ایرانی استفاده کنید و از وارد کردن هر گونه اطلّاعات از ایران جلوگیری نمایید، سپس شما میتوانید کد خریداری شده سی دی کی را فعّال سازید.

نکته: سعی کنید سی دی کی های Region freeرا خریداری کنید که بتوانید بازی ها را در سراسر جهان فعّال نمایید که البته برای دریافت آن باید مبلغ بیشتری را بپردازید.

نکته: CD Key شماره سریال هایی میباشد که پخش کننده بازی پس از قرار دادن بازی در اختیار استیم، در فروشگاه های جانبی با قیمت پایین تر برای فروش ارسال می کند.

نحوه آشنایی کاربران با بازی های اورجینال PC

بتلفیلد

 

هدف از ایجاد شبکه ها، اتصّال کاربران به یکدیگر در سراسر جهان میباشد بدین ترتیب گیمرها به صورت آنلاین میتوانند بصورت مجازی بازی های هیجان انگیز انجام دهند.

از دو طریق می توانید بازی دلخواه خود را خرید کنید:

  • دیسک‌های اورجینال بازی ( DVD )
  • نسخه دیجیتال بازی (CD Key )

 

سی دی کی اورجینال چگونه فعال می‌شود؟

 

  • بازی های اورجینال با پلتفرم های خاص خود فعّال میشوند که هر کدام متفاوت هستند.

به عنوان مثال اگر CD Key بازی فیفا 18 را خریداری کردید باید در نرم افزار اوریجین استفاده کنید.

مهم ترین پلتفرم ها برای بازی های اورجینال :

استیم

  • پلتفرم استیم ، بتل نت ، اوریجین و یوپلی هستند که برای اکتیو کردن آن ها باید در پلتفرم مورد نیاز بازی ، یک اکانت به صورت رایگان بسازید و برای انجام بازی نرم افزار مربوط به آن را در سیستم خود نصب نمایید.
  • پس از فعال سازی CD Key اورجینال چه باید کرد؟
  • هنگامی که از فعّال شدن سی دی کی اورجینال مطمئن شدید، باید نرم افزار مورد نیاز دیتای نسخه اورجینال بازی را به وسیله همان نرم افزار دانلود کرده،  یا به خرید backup اورجینال داده های بازی بپردازید و در پوشه ای که اطلاعات نرم افزار در آن نگهداری می شود کپی کنید.
0