فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

چگونه بازی های استیم خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم؟


 استیم

بازی های استیم

استیم علاوه بر مزیت برگشت هزینه شامل ویژگی های دیگری نیز میباشد که در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد، یکی دیگر از کاربردهای این سیستم، به اشتراک گذاشتن بازی های موجود روی حساب کاربریتان با دیگر دوستانتان میباشد، در ابتدا باید برای شروع از فعّال بودن استیم گارد روی هر دو اکانت خود اطمینان حاصل کنید زیرا در غیر اینصورت قادر به استفاده از «Family Sharing» نخواهید بود.

 مدیریت اکانت استیم

در قسمت بعدی می بایست اطلاعات حساب کاربری دوستتان را دریافت کرده و پس از خارج شدن از اکانتتان، از طریق کامپیوتر خود وارد حساب کاربری دیگری شوید، بعد از انجام این مراحل به تنظیمات استیم بروید و از بین تب های موجود به دنبال «Family» بگردید، سپس با ورود به قسمت  «Family»، روی کلید «Authorize this computer» کلیک نمایید.

 مدیریت اکانت استیم - family shairing

شما با انجام این کار، اطلاعات حساب کاربری و همچنین لیست بازی های موجود در اکانت دوست تان را روی کامپیوتر خود ذخیره میکنید، بعد از پایان این مرحله مجدّد وارد اکانت خود شوید و به بخش تنظیمات بروید و دوباره روی تب «Family» کلیک کنید، اکنون در بخش «Authorize account» می توانید نام حساب کاربری دوست تان را مشاهده  و تیک مقابل آن را فعّال و روی گزینه «OK» کلیک نمایید.

 اکانت استیم - family

پس از پایان کار شما قادر هستید تمام بازی های های خریداری شده توسط دوست تان را روی حساب کاربری خود مشاهده نمایید، البته تنها زمانی می توانید بازی های قرض گرفته شده را تجربه کنید که صاحب شان در حال اجرای آن­ها نباشد همچنین شما به منظور جلوگیری از دسترسی افراد به بازی هایتان با مراجعه به تب «Family»  و در قسمت تنظیمات گزینه  «Manage other computers» بزنید  تا با ورود به صفحه مربوط به این بخش، لیست تمامی حساب­های کاربری که به بازی های شما دسترسی دارند را ببینید، سپس با کلیک بر روی کلید «Revoke» که در مقابل هر بازی وجود دارد می توانید مانع از دسترسی کسی به حساب کاربریتان شوید.

 

3gscard مفتخر است که به یکی از معتبرترین مراکز فروش گیفت کارت آنلاین و همچنین به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، امکان خرید گیفت کارت Steam  را برای علاقه مندان به بازی های آنلاین فراهم آورده است.

0