فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

بهترین ابزارهایی که نظیر آن‌ها را ندیده‌اید (بخش سوم)


Samsung JetBot 90

جاروبرقی رباتیک Samsung JetBot 90 AI 

با جاروبرقی رباتیک Samsung JetBot 90 AI + کف آپارتمانتان همیشه تمیز و مبلمان آنتیک شما ایمن خواهدبود. این دستگاه از قابلیت تشخیص اشیا پیشرفته به کمک هوش مصنوعی، حسگر LiDAR و حسگر سه‌بعدی بهره می‌برد. حتی می توانید از دوربین آن برای مراقبت از خانه و حیوانات خانگی خود در زمانی که آنجا نیستید استفاده کنید.

Samsung JetBot 90 AI

Samsung JetBot 90 AI

 

تلویزیون مفهومی OLED و شفاف LG

یک تلویزیون مبتکرانه که می‌تواند در زیر تخت شما لوله شود و با شفافیت 40٪ ، می تواند به عنوان یک مرکز هوشمند در خانه به کار رود و اطلاعاتی مانند وضعیت هوا و هشدارها را نمایش دهد.

تلویزیون مفهومی OLED و شفاف LG

تلویزیون مفهومی OLED و شفاف LG

حمام ثابت هوشمند  Kohler

به کمک این ابزار جالب، تجربه‌ی جدیدی از حمام کردن را برای خود بسازید. با ترکیب نور، مه و رایحه‌های درمانی می‌تواند ذهن، بدن و روح شما را تسکین دهد. به کمک نور هاله‌ای، مه و روغن‌های مخصوص، این اطمینان را می‌دهد که شما تا به حال هرگز به این راحتی نبوده‌اید.

حمام ثابت هوشمند  Kohler

حمام ثابت هوشمند  Kohler

ربات خانگی هوشمند سامسونگ

یکی دیگر از محصولات عالی موجود در لیست بهترین ابزارهایی که تاکنون ندیده‌اید، ربات خانگی هوشمند سامسونگ است. این ربات کاربردی اشیا با وزن، اندازه و جنس‌های مختلف را می‌تواند بردارد و انتقال دهد. حتی می تواند ظروف و اتاق‌های به‌هم‌ریخته را مرتب کند.

ربات خانگی هوشمند سامسونگ

ربات خانگی هوشمند سامسونگ

 

گوشی جمع‌شونده‌ی LG

برای افزودن یک محصول نوآورانه به مجموعه وسایل پیشرفته‌ی خود، به دنبال چیزی جز گوشی جمع‌شونده‌ی LG  نباشید. نمایشگر آن به اندازه یک تبلت کوچک باز می‌شود و به شما تجربه‌ی داشتن تبلت و گوشی در یک دستگاه را می‌دهد.

گوشی جمع‌شونده‌ی LG

گوشی جمع‌شونده‌ی LG

دستیار رباتیک Samsung

دستیار رباتیک Samsung می‌تواند عادات و برنامه‌های روزمره‌ی شما را فرا بگیرد و یادآوری‌هایی را در این رابطه برای شما ارسال کند که می‌توانند در طول روز به شما کمک کنند. این امر به لطف هوش مصنوعی به‌کار رفته در آن محقق شده‌است، این امکان را می‌دهد که رفتار شما را تشخیص داده و به آن پاسخ دهد.

دستیار رباتیک Samsung

دستیار رباتیک Samsung

صندلی مفهومی گیمینگRazer Project Brooklyn

روشی وسوسه‌کننده برای بازی، یک نمایشگر OLED 60 اینچی از پشت باز می‌شود. علاوه بر این، میز جمع‌شونده‌ای را شامل می‌شود تا بتوانید به‌راحتی بازی‌های رایانه‌ای را انجام‌دهید. در آخر، این صندلی به کمک Razer Chroma RGB  شما را قادر می‌سازد تا با 16.8 میلیون رنگ این صندلی را شخصی‌سازی کنید.

Razer Project Brooklyn

ربات حیوان خانگی MOFLIN AI

MOFLIN AI Robot Pet  یکی دیگر از محصولات عالی در لیست بهترین ابزارهایی که تاکنون ندیده اید است. این ربات نرم و خزدار نوازش جالبی را ایجاد می‌کند و احساسات مربوط به آن‌ها را از طریق طیف وسیعی از صداها و حرکات زیبا بروز می دهد.

MOFLIN AI

MOFLIN AI

MOFLIN AI

بلندگوی دوش بلوتوث Ampere Shower Power

با بلندگوی دوش بلوتوث Ampere Shower Power تا زمانی که می خواهید زیر دوش به موسیقی و پادکست‌های مورد علاقه‌ی خود گوش دهید. این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از حرکت آب درحال استفاده می‌گیرد.

 

لنز تماسی واقعیت افزوده‌ی Mojo Vision

باMojo Vision Lens AR  اطلاعات دیجیتالی را به‌صورت یکپارچه مشاهده کنید. این لنز از ابزار میکروالکترونیکی برای نمایش اطلاعات درباره‌ی جهان پیرامون شما استفاده می‌کند و حتی قابلیت واقعیت افزوده را نیز در خود جای‌داده‌است.

Mojo Vision

 

0