فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

بهترین ابزارهایی که نظیر آن‌ها را ندیده‌اید (بخش دوم)


حلقه‌ی ورزشی ArcX

حلقه ورزشی هوشمند

چه در هنگام انجام ورزش‌های مختلف و چه هنگام دوچرخه‌سواری، به کمک حلقه‌ی ورزشی ArcX  میتوانید گوشی خود را راحت‌تر مدیریت کنید. این گجت کاربردی که به شکل یک انگشتر طراحی شده‌است و یک کنترل‌کننده‌ی کوچک در کنار خود دارد که به شما کمک می‌کند آهنگ‌ها را تغییر دهید، به تماس‌ها پاسخ دهید، پیام‌های ازپیش تعیین‌شده بفرستید و یا هر عملکرد دیگری را شخصی‌سازی کرده و در تلفن همراه خود انجام دهید. به‌گونه‌ای که شاید حتی در خارج از زمانی که ورزش می‌کنید نیز به یک دستیار ویژه برای شما تبدیل شود.

 

مودم‌های فراگیر TP-Link با تکنولوژی Wi-Fi 6

مودم tp-link

یکی دیگر از بهترین گجت هایی که احتمالاً قبلاً ندیده‌اید، سیستم TP-Link Whole-Home Mesh Wi-Fi 6  است. این روتر سریع Wi-Fi 6 را با سرعت 1201 مگابیت در ثانیه (5 گیگاهرتز) و 574 مگابیت در ثانیه (2.4 گیگاهرتز) فراهم می‌کند، به شما اجازه می‌دهد بدون توجه به این که در کجای خانه هستید در ارتباط با این روتر قرار داشته‌باشید.

 

درب سگ  هوشمندmyQ Pet Portal

درب سگ

توله سگ دوست‌داشتنی خود را در تمام روز حتی هنگامی که بیرون از منزل و مشغول برگزاری یک جلسه و یا شرکت در یک مهمانی هستید، خوشحال نگه‌دارید. این درب سگ همراه با myQ Kolbe Door کار می‌کند. به شما این امکان را می‌دهد که به سگ خود اجازه بدهید به خارج از منزل بروند. این کار به کمک اپلیکیشن اختصاصی این درب میسر شده‌است. حتی دارای دو دوربین 1080p  است که می‌توان به صورت زنده و مستقیم در جریان احوالات و وضعیت حیوان خانگی قرارگرفت.

 

پوشش کامل (یا پوست الکترونیکی) EMStyle زنانه

لباس هوشمند

با داشتن لباس زنانه‌ی سرهمی EMStyle از یک تمرین سخت و چالشی 20 دقیقه‌ای لذت ببرید. این ابزار مبتکرانه عضلات کل بدن را تحریک می‌کند و شامل 24 الکترود است که یک مربی می‌تواند ازراه دور وقتی که در خانه‌یتان مشغول انجام ورزش هستید، آنها را فعال کند و دستورات خاصی را متناسب با برنامه‌ی تمرینی و شزایط بدنی‌تان به شما بدهد.

 

پروژکتور هوشمند قابل حمل  WooBloo SMASH

با پروژکتور هوشمند قابل حمل WooBloo SMASH همان کیفیت خاص سینماها را به زمان‌های فراغت خود اضافه کنید. تکنولوژی داخلی و گسترده‌ی الکسا امکان کمک صوتی آسان‌تر و 300 لومن ANSI  روشنایی را فراهم می کند. همچنین برای یک تجربه‌ی صوتی عالی، قابلیت پخش صدا در تمامی  360 درجه را پشتیبانی می‌کند.

 

پهپاد Airpeak سونی

بهباد

Sony Airpeak Drone  با وجود اندازه کوچک می‌تواند یک سیستم دوربین آلفا را حمل کند. این گجت برای علاقه مندان حرفه‌ای عکاسی و تولیدکنندگان محتوای ویدیویی ایده‌آل است.

 

کت و شلوار تمام بدن  bHaptics TactSuit X40

جلیقه تمام بدن هوشمند

لباس با پوشش کاملbHaptics TactSuit X40  غرق لذت از محتواهای متفاوت شوید. دارای بیش از 40 نقطه بازخورد داخلی است که هنگام بازی به شما تجربه حسی جدیدی می‌دهد

 

Samsung JetBot 90 AI + Robotic Vacuum

کودساز

هنگام داشتن Samsung JetBot 90 AI +  با مکش اتوماتیک ،کف منزل خود را تمیز و مبلمان آنتیکتان را ایمن نگه‌دارید. این دستگاه از قابلیت شناسایی شی با استفاده از هوش مصنوعی، یک سنسور LiDAR و یک حسگر سه‌بعدی بهره می برد. حتی وقتی در منزل نیستید می‌توانید از دوربین آن برای مراقبت از خانه و حیوانات خانگی خود استفاده کنید.

0