فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

مرسدس بنز CLS 2022 با طراحی بدنه و فرمان جدید


بنز

یک رنگ جدید و گزینه‌هایی برای انتخاب صندلی‌ها با رنگ‌بندی سایه‌ای

مرسدس بنز  CLS 450 4MATIC 2022 با طراحی‌هایی جدید وارد بازار خواهدشد. ظاهری به روز و تکنولوژی پیشرفته که الهام گرفته از سدان کوپه می‌باشد. فروش این خودرو در ایالات متحده از اوایل سال 2022 آغاز می‌شود و این شرکت هنوز در مورد قیمت‌گذاری این ماشین اطلاعاتی را منتشر نکرده‌است.

بنز

طراحی ظاهر خارجی2022 CLS  اکنون به صورت استاندارد شامل زه‌های جانبی مختلف و قسمت‌های مشکی براق است. این سدان از سپر جلویی اصلاح شده با یک طراحی روان‌تر در قسمت ورودی‌های پایینی هوا بهره می‌برد. شکاف جلوی خودرو نیز از جنس کروم است. جلوپنجره‌ی مشبک با نماد ستاره‌ای سه‌بعدی مرسدس بنز با سطح شیشه‌ای کرومی، بازطراحی شده‌است. چراغ هایLED  جلو به جای این که طراحی دایره‌ای داشته‌باشند، در گوشه‌ی بیرونی خود کاملا نوک‌تیز هستند. در قسمت پشتی هم اگزوزهایی در گوشه‌ها به شکل ذوزنقه‌ای و از جنس کروم وجود دارند. یک نوار براق این دو لوله را به یکدیگر متصل می‌سازد.

بنز

Starling Blue Metallic  یک رنگ دیگر این ماشین خواهدبود. همچنین برای چرخ های 19 اینچی طرح‌های جدیدی چند پره‌ای و یا پنج جفتی وجود دارد. چرخ‌های 20 اینچی نیز رنگ‌های خاکستری Tremolite یا High-Gloss سیاه را شامل می‌شوند.

بنز

در بخش داخلی، 2022 CLS دارای یک فرمان اصلاح‌شده با سنسورهای خازنی برای کنترل ویژگی‌های مختلف خودرو است. این فرمان دارای روکش چرمی Nappa می‌باشد. خریداران این ماشین رنگ‌های قهوه‌ای گردویی با منافذ باز و خاکستری چوبی براق را برای انتخاب پیش روی خود می‌بینند. دو رنگ Neva Grey / Magma Grey و Sienna Brown / Black جز انتخاب‌های ممکن برای تودوزی چرم می‌باشند.

بنز

CLS 450  دارای یک توربوشارژ 3.0 لیتری شش خطی مجهز به سیستم داخلی هیبرید استارتر-ژنراتور است. موتور احتراقی 362 اسب بخار (270 کیلووات) و 369 پوند فوت (500 نیوتن متر) توان خواهدداشت. ژنراتور استارتر می تواند تا 21 اسب بخار (16 کیلووات) و 184 پوند فوت (250 نیوتن متر) گشتاور داشته‌باشد. پیشرانه از طریق یک جعبه‌دنده‌ی 9 سرعته اتوماتیک به یک سیستم all-wheel-drive منتقل می‌شود.

مرسدس در اعلامیه‌ی خود فقط به تغییرات CLS 450 4MATIC  پرداخت. هنگامی که در مورد مدل‌های دیگر سوال شد این شرکت پاسخ داد: " 2022 CLS منحصراً تحت عنوان CLS 450 4MATIC در ایالات متحده در دسترس خواهد بود."

0