فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

پورشه 911 GT3 ابر خودروی سبکی که موتورش در جلو آن است


پورشه gt3 911

پورشه 911 GT3 یکی از خودروهایی است که همیشه آن را به بی‌نقص بودن می شناسیم. به تازگی جدیدترین مدل آن نیز رونمایی شده ‎است و باید اعتراف کنیم که فوق ‎العاده به ‎نظر می‎رسد.

با توجه به مسابقات Drag که سال گذشته شاهد آن بودیم، احتمال کمی وجود دارد که این خودرو و  Mercedes-AMG GT R Black Series با وجود قدرت کمتر نسبت به آن، در یک سطح از عملکرد قرار گیرند. در حالی که بیشتر پورشه ‎های جدید با پیشرانه‎ ی 3 لیتری توربوی دوگانه روانه ‎ی بازار می‎شوند،GT3  با ظرفیت 4 لیتری خود که دور موتور بیش از 9000 بار در دقیقه را ممکن می‎ سازد، بیشتر شبیه یک ماشین مسابقه‎ ای مخصوص جاده است. جالب این است که این موتور در واقع همان موتوری است که در یک اتومبیل مسابقه‎ ای استفاده می‎شود.

با استفاده از این موتور و یک گیربکسPDK ، GT3 می تواند از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را در 3.4 ثانیه و از 0 تا 200 کیلومتر در ساعت را در 10.8 ثانیه ثبت کند که به نظر با عملکرد R Black برابری می ‎کند. نکته‎ ی بسیار مهم این که پورشه امکان تعویض دنده به صورت دستی را نیز به شما می ‎دهد. همچنین GT3 بخش‎ های زیادی برای شخصی‎ سازی دارد.

البته انتقال موتور به بخش جلویی خودرو با هر آنچه که پورشه به آن معروف بود، مخالف است. اما این طراحی جدید برای قسمت جلویی، یادآور مدل قدیمی 928 است که به خودی خود تلاشی برای جایگزینی Neunelfer  بود. قرار دادن موتور روی محور عقب باعث جذابیت فوق‎ العاده و هندلینگ منحصر به فرد این خودرو شده ‎است، قاعده‎ ی جدید پورشه که کسی توان رقابت با آن را ندارد.

 

0