فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

کادیلاک2022 CT5-V Blackwing، سلاحی با سرعت 320 کیلومتر در ساعت


کادیلاک 2022

سدان اسپرت جدید کادیلاک به لطف سوپرشارژ V8 با توان 668 اسب بخار، قدرتمندترین موتور تولیدشده توسط این برند است که مثل یک توپخانه عمل می‌کند. کادیلاک روز دوشنبه از یک جفت موشک کروز پرسرعت رونمایی کرد. نه، این خودروساز لوکس به تجارت اسلحه واردنشده، هرچند نسخه‌های جدید Blackwing از اتومبیل های CT4-V و CT5-V عملا مانند موشک‌هایی در جاده هستند. این دو سدان اسپرت با عملکرد عالی، قدرت بالا و انبوهی از فناوری‌های جدید، آماده‌اند تا مدل‌های رقیب آئودی ، بی ام و و مرسدس-AMG  لطمه‌هایی را زیر سوال ببرند.

Blackwing از بسیاری جهات یک محصول فوق‌العاده‌است. در ابتدا باید گفت این قوی‌ترین محصول کادیلاک تاکنون است. با در ذهن نگه‌داشتن این موضوع، باید گفت که این مدل دارای بزرگترین ترمزها در تاریخچه‌ی ماشین‌سازی این شرکت است. این ماشین از بدنه تهاجمی گرفته تا یک موتور مناسب مسابقه و یک فضای داخلی کاربردی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما همه‌چیز در مورد سرعت است. بر این اساس، حداکثر راندمان و شرکت‌داشتن راننده در کنترل وسیله از اولویت‌های اصلی توسعه این خودرو و برادر کوچک آن، CT4-V Blackwing  بود.

اگر می‌خواهید کمی لاستیک بسوزانید، یا صحنه‌های هالیوودی از دود تایرها را راه بیاندازید، یک موتور 6.2 لیتری LT4 V8 سوپرشارژ در اختیار شماست، موتوری که در Bowling Green کنتاکی سرزمین Chevy Corvet  ساخته‌شده‌است. این موتور به لطف 46 درصد جریان هوای ورودی بیشتر و سیستم اگزوز با اکسیژن‌رسانی آزادتر، 668 اسب بخار قدرت و 91 کیلوگرم-متر گشتاور را ارائه می‌دهد.

کادیلاک 2022 - نما داخلی

کنترل قدرت این موتور از طریق یک جعبه‌دنده‌ی دستی شش سرعته‌ خواهدبود (درست است!). این موتور برای مقاومت در برابر آن گشتاور و ایجاد حس خوب فشردن پدال، توسط یک کلاچ دو دیسک پیاده‌سازی و طراحی شده‌است. به لطف این ویژگی، شما می‌توانید هر بار تعویض دنده‌ی مناسبی را انجام‌دهید.

این سیستم انتقال قدرت می‌تواند سریع‌تر از برخی گیربکس‌های دو کلاچه و با توان بیشتری در زمان شروع حرکت، به راه بیفتد. در حیطه‌ی عملکرد، می تواند با انتقال خودکار خود طی 3.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن بیش از 320 کیلومتر در ساعت است. CT5-V Blackwing فقط پیشران محور عقب دارد، اگرچه مانند برادر کوچکتر خود به صورت استاندارد با یک دیفرانسیل الکترونیکی برای کنترل بیشتر در پیچ های سخت همراه است که لغزش محدودی دارد. همچنین هر دوی این خودروها دارای جدیدترین مکانیزم کنترل فرمان مغناطیسی کادیلاک هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا دامپرها را به دلخواه خود تنظیم کنید، چه هنگامی که در جاده‌ی مورد علاقه خود حرکت می‌کنید و یا در مسیررفت و آمد به محل کار، برای شما تجربه‌ی یک رانندگی روان را به ارمغان می‌آورد.

در مورد متوقف کردن این غول باید گفت که CT5-V Blackwing  دارای ترمزهای عظیم برمبو است. در جلو، قطر روتورها 15.7 اینچ است و توسط کولیس‌های شش پیستون جمع می‌شوند. دیسک‌های عقب کمی کوچکتر هستند اما با این حال باز هم بزرگ به نظر می‌رسند و اندازه آن‌ها 14.7 اینچ است. آن‌ها توسط کولیس با چهار پیستون فشرده می‌شوند. اگر این مشخصات شما را راضی نکرده‌است، می توانید یک سیستم ترمز کربنی- سرامیکی داشته‌باشید. این تنظیمات نه تنها از نظر گرما از حالت استاندارد عملکرد بهتری دارند، بلکه گریز از مرکز را 24 کیلو کمتر می‌کنندکه یک کاهش نسبتاً چشمگیر است.

CT5-V Blackwing

CT5-V دارای چرخ های سبک از آلیاژ آلومینیوم است. این غلتک‌های عریض 19 اینچ طول دارند و مجهز به یک مجموعه‌ لاستیک‌های سفارشی از Michelin Pilot Sport 4S  هستند که با ترکیباتی خاص، ویژه‌ی Blackwing  طراحی شده‌اند. بسیاری از عناصر مختلف، این خودرو را از CT5  متمایز می‌کند. بدنه تغییر داده‌شده‌ تا در باد با مقاومت کمتری به جلو رانده‌شود. پنجره مشبک جلو برای کنترل دما هوای بیشتری را منتقل می‌کند و ماشین دارای شکاف جلو ، اسپویلر عقب ، دریچه های گلگیر و عناصر بسیار دیگری است.

در داخل ماشین، CT5-V Blackwing دارای فضای آشنایی است  اما با این وجود در مقایسه با مدل‌های استاندارد بسیار جذاب است. مشتریان سه نوع مختلف کابین برای انتخاب دارند که شامل رنگ و مواد مختلف از صندلی های چرمی در مدل پایه گرفته تا صندلی‌های جلویی اصلاح شده با جیر و فیبر کربن است. در حوزه فناوری، این خودرو به صورت استاندارد با سیستم دوربین دید منظره و یک صفحه نمایش  ارائه می‌شود. بی سیم Apple CarPlay و Android Auto و سیستم صوتی 15 بلندگوی AKG بدون پرداخت هزینه اضافی در آن گنجانده‌شده‌است. یک فرمان با عملکرد عالی و یک ضبط کننده عملکرد نسل دوم از دیگر فناوری های بکار بفته در این خودرو می باشد. مدل های مجهز به جعبه دنده دستی با یک سردنده‌ای سه بعدی در دسترس هستند که زیبایی بیشتری را به رخ می‌کشند.

امکان پیش خرید Cadillac CT5-V Blackwing 2022 از همین حالا وجود دارد، اگرچه تحویل آن تا اواخر تابستان آغاز نمی‌گردد. این سدان اسپرت با عملکرد فوق العاده بالا ارزان نخواهدبود، اگرچه با توجه به خودرویی که خریداری می‌کنید و امکانات آن، مبلغ چندان زیادی نمی پردازید. قیمت آن از 84990 دلار ، با احتساب 995 دلار هزینه مقصد، آغاز می شود.

Cadillac CT5-V Blackwing 2022

 CT5-V Blackwing 2022

Cadillac 2022

Cadillac 2022

خودرو کادیلاک  CT5-V Blackwing 2022

0