فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

با این اپلیکیشن ها تمرین کن و پول بگیر!


 

اپلیکیشن ورزشی

یافتن انگیزه برای تمرین همیشه آسان نیست اما اگر پای کارت‌های هدیه، کمک‌های خیریه و یا حتی پول نقد در میان باشند چطور؟ در اینجا چند برنامه را معرفی می‌کنیم که برای روی فرم آمدن بدنتان به شما پول می‌دهند!

 

Hero Trainer 

Hero Trainer 

Hero Trainer  بیشتر بر روی گیمرها متمرکز شده‌است مخصوصاً با این ترفند که برای فاصله گرفتن از بازی شما را به حرکت در می‌آورند! یاش جین، بنیانگذار این می گوید: "این ایده از مشکلات شخصی خودم با ورزش کردن به صورت پیوسته سرچشمه گرفته‌است."

این برنامه بابت قدم‌هایی که برمی‌دارید به شما پاداش می‌دهد. هدف روزانه 100000 قدم است. از جایزه‌های خود می‌توانید برای پرداخت‌های دیجیتالی درون بازی‌های مورد علاقه‌ی تان استفاده‌کنید. این برنامه تا کنون موجب شد تا گیمرها بیش از 1 میلیارد قدم بردارند. جین گفت: "با این برنامه هر کس می‌تواند در حدود یک ماه و نیم، 10 دلار کارت هدیه کسب کند."

 

خیریه‌ی مایلز 

خیریه‌ی مایلز 

خیریه‌ی مایلز از سال 2012 در این زمینه فعالیت می‌کرده‌است. پیاده روی  کنید، بدوید یا دوچرخه‌سواری کنید. سپس برای کمک مالی به هر کار خیری که ازمیان گزینه‌ها انتخاب می‌کنید، اعتبار دریافت کنید. Charity Miles اعلام کرده‌است که تاکنون بیش از 3 میلیون دلار را در امور خیریه اهداکرده‌اند.

 

Step Bet

Step Bet

اگر در پایبندی به اهداف خود مشکل دارید، Step Bet را بررسی کنید. در واقع این برنامه، لاس وگاس تناسب اندام است. شما برای شرکت در یک چالش هزینه پرداخت می‌کنید، سپس برای تحقق هدف در طول هفته تلاش می‌کنید. این هدف می‌تواند پیاده‌روی ، دقایق فعالیت یا هر چیز دیگری باشد. برندگان، پول نقد جایزه می‌گیرند. ایده‌ی برنده شدن (یا از دست دادن!) پول واقعی! امیدوارم به اندازه‌ی کافی در شما انگیزه ایجادکند.

 

Paceline

Paceline

Paceline  برنامه‌ای است که به شما این فرصت را می‌دهد تا کارت‌های هدیه هفتگی کسب کنید. جوئل لیگینگر بنیان‌گذار Paceline اظهار داشت: "یکی از چیزهایی که ما فکر می‌کنیم واقعاً مهم است این است که معتقدیم مردم باید به خاطر کار سخت پاداش بگیرند. این مسئله در سلامت جمعی جامعه نیز بسیار موثر است. یک Apple Watch ، Garmin یا Fitbit (در بتا) را با این برنامه هماهنگ کنید و سپس کارهایی را که همیشه انجام می‌دهید را طبق معمول انجام دهید.

لیگینگر توضیح داد: "حداقل مبلغی که می‌توانید دریافت کنید 1 دلار در هفته، 5 دلار در ماه و 10 دلار در هر فصل است ... برخی از اعضای قدیمی ما که اکنون 52 هفته از حضورشان در Paceline می‌گذرد بیش از 500 دلار دریافت کرده‌اند." . یک نکته‌ی قابل توجه که باید بدانید: Paceline برای گرفتن کارت‌های هدیه از شما می‌خواهد تا کارت اعتباری را در برنامه وارد کنید، چیزی که همه با انجام آن راحت نیستند.

 

0