فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

T-Mobile در صورت تحویل هر تلفن همراه قدیمی به شما یک Samsung Galaxy A32 5G رایگان می‌دهد


 

t-mobile

 

T-Mobile  امروزه یکی از سردمداران زمینه‌ی اینترنت 5G به شمار می رود. این کمپانی اعلام کرده به هر فردی که یک گوشی قدیمی تحویل دهد، یک گوشی سامسونگ Galaxy A32 5G رایگان هدیه می‌دهد. گوشی قدیمی باید سالم و در حالت کار باشد، اما می‌تواند هر تلفنی باشد.

تملک کامل پس از صادرشدن 24 قبض مکالمه انجام‌پذیر خواهدبود. بنابراین شما باید دو سال از این گوشی استفاده کنید و البته مالیات فروش را هم پرداخت خواهیدکرد - اما به هر حال تقریباً رایگان است.

این شرکت مخابراتی همچنین اعلام کرد که تمام مشتریان خود (از جمله مشتریانی که قبلاً در Sprint بودند) که دارای یک طرح داده محدود هستند را به یک طرح 5G نامحدود به صورت رایگان ارتقا خواهدداد.

t-mobile

علاوه بر این، اینترنت خانگی T-Mobile از طریق 5G امروز با 30 میلیون مشترک خانگی راه‌اندازی می‌شود  و از همین روز اول به عنوان "یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان پهنای باند در کل ایالات متحده از نظر وسعت منطقه‌ی تحت خدمات" شناخته می‌شود. این انتشار به طرز جالبی این حقیقت را آشکار می‌سازد که "این عدد در حال حاضر بیشتر از تعداد خانه‌هایی است که ورایزون امیدوار است تا پایان سال 2023 پوشش دهد" که 10 میلیون از آن خانه‌های واجد شرایط در مناطق روستایی آمریکا قرار دارند. فقط یک طرح اینترنت خانگی با 60 دلار در ماه وجود دارد که "سرعت متوسط ​​100 مگابیت بر ثانیه برای اکثر مشتریان جدید را فراهم می‌اورد".

0