فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

ویژگی جدید اینستاگرام برای افزایش امنیت پیج های هک شده


امنیت اینستاگرام در برابر هک

افزایش امنیت پیج اینستاگرام

آخرین ویژگی اضافه‌شده به اینستاگرام از تاریخچه‌ی پست‌های شما در برابر هکرها محافظت کمک کند. این اپلیکیشن ویژگی جدید "موارد اخیراً حذف‌شده" را اضافه خواهدکرد که به مراحل قبل از حذف دائمی یک پست از حساب شما می افزاید. این ویژگی مشابه پوشه‌ی "اخیراً حذف‌شده" در برنامه Photos سیستم‌عامل iOS است: وقتی پستی را حذف کنید به مدت 30 روز در بخش جداگانه‌ای از حساب شما ظاهر می‌شود. این پست‌ها برای دیگران قابل مشاهده نیستند اما در صورتی که نظر خود را عوض‌کردید و خواستید آن‌ها را بازیابی کنید، این موارد برای صاحب حساب قابل مشاهده خواهدبود.

طبق گفته‌ی اینستاگرام، این یک لایه‌ی محافظتی اضافی در برابر هکرهایی است که مرتباً حساب‌های اینستاگرامی را هدف قرار می‌دهند. افرادی که حساب‌های آن‌ها هک می‌شود در بعضی موارد قبل از دسترسی مجدد به حسابشان تمام پست های آن‌ها حذف می‌شود. برای کسانی که به منظور ارتقای کسب و کار خود یا جمع‌آوری آلبوم‌های عکس‌های خانوادگی‌شان از اینستاگرام استفاده می‌کنند، یک ضرر ویرانگر خواهدبود.

امنیت پیج های هکش شده اینستاگرام

با افزودن قابلیت "موارد اخیراً حذف‌شده"، قبل از این که بتوانید یک پست را بازیابی کنید یا آن را به طور دائمی حذف کنید، از کاربر خواسته‌می‌شود تا هویت خود را از طریق پیام کوتاه یا ایمیل تأیید کند. این مرحله‌ی اضافی اساساً نوعی تأیید صحت دو مرحله ای برای پاکسازی پست‌ها از برنامه است (اما باید بدانید که جایگزینی برای استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای به منظور محافظت از حساب شما نخواهدبود).

مطمئناً اگر به خاطر هک‌شدن از حساب خود بیرون شده‌باشید، بلافاصله نمی توانید به پست‌های حذف‌شده‌ی خود دسترسی پیداکنید و بازگشت به یک حساب کاربری اینستاگرام که لورفته‌باشد ممکن‌است کار سختی باشد. اما حداقل پاک‌کردن همه‌ی پست‌های شما برای هکر مشکل خواهدبود به خصوص زمانی که در حال تلاش برای بازیابی اکانت خود هستید.

0