فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

اطلاعات لو رفته‌ی جدید از آیفون 13، نوید پیشرفت‌های بزرگی را در دوربین این دستگاه می‌دهد


لنز آیغون 13

طراحی مفهومی از آیفون 13 یا آیفون 12 اس احتمالی

آیفون 13 با پیشرفت‌هایی اساسی در لنزهای فوق عریض و تله فوتوی خود همراه خواهدبود. بر اساس آخرین شایعات، در مقایسه با آیفون 12 سخت افزار جدیدی مورد استفاده قرار گرفته‌است تا قدرت عکاسی با آیفون 13 را بیش از پیش تقویت کند. این همان چیزی است که اپل برای شکست دادن رقبایی مانند Samsung Galaxy S21 Ultra  به آن نیاز دارد.

بر اساس گزارشات منتشرشده، لنز فوق عریض آیفون 13 به جای f / 2.4 دارای اندازه f / 1.8 خواهدبود. عدد کوچکتر به معنای دیافراگم بزرگتر است و دیافراگم بزرگتر یعنی عبور نور بیشتر از لنز به سمت حسگر که برای عکاسی در نور کم ایده‌آل است. در حال حاضر اپل به لطف حالت شب، آیفون 12 تصاویر بسیار خوبی در نور کم ارائه می‌دهد. اما این پیشرفت سخت‌افزاری، حداقل از لحاظ تئوری عکس‌گرفتن در تاریکی را آسان‌تر می‌کند و عکس‌های بهتری را در نور کم ارائه می‌دهد.

پیش‌بینی می‌شود که در آیفون 13 پرو، لنزهای تله‌فتو یک ارتقا کوچک داشته‌باشند. گفته‌شده که این لنز همانی‌است که در آیفون 12 پرو مکس به کار رفته‌بود (فاصله کانونی 65 میلی‌متر و دیافراگم  ƒ / 2.2) با این تفاوت که بزرگنمایی 2.5 برابر را ارائه می دهد، یک افزایش کوچک نسبت به آیفون 12 پرو که بزرگنمایی اپتیکال دوبرابری داشته است. مینگ-چی کو پیش‌بینی مشابهی در مورد لنز فوق عریض ارائه‌کرد، اما او ادعا کرد که فقط مدل‌ آیفون 13 پرو شامل آن خواهدبود و این که تا سال 2022 همه مدل‌های آیفون، از جمله نسخه‌های اصلی و Mini، به لنز f / 1.8  مجهز خواهندشد.

پیش از این در شایعات اشاره شده‌بود که آیفون 13 از فناوری جابجایی حسگر موجود در آیفون 12 پرو مکس و حسگرهای LiDAR در آیفون 12 پرو و ​​پرو مکس، برخوردار خواهدشد. با صدرنشینی آیفون 12 پرو مکس در لیست بهترین دوربین‌های گوشی همراه، هیجان‌زده خواهیم بود تا ببینیم چگونه آیفون‌های بیشتری با همین فناوری در این رده‌بندی حکم‌فرمایی خواهندکرد.

در مجموع انتظار داریم آیفون امسال به آیفون 12 شباهت داشته‌باشد. به جز یک بریدگی کوچک‌تر برای Face ID، بیشتر تغییرات داخلی خواهد بود، مانند تراشه‌ی جدید A15، فضای ذخیره‌سازی بیشتر و حسگر تاچ آیدی زیر نمایشگر. اگر در ماه شهریور شاهد آیفون 13 نبودیم نگران نباشید. آیفون امسال را می توان به جای آیفون 13، آیفون 12S نامید تا میزان کم تغییرات را نسبت به مدل قبلی بهتر منعکس کند. با این وجود حتی با به‌روزرسانی‌های جزئی، انتظار داریم که آیفون بعدی انتخابی آسان برای بهترین گوشی سال باشد.

0