فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

صفحه‌ی نمایش گوشی مفهومی جدید شیائومی، از هر چهار لبه‌ی خود ادامه‌یافته‌است


شیائومی

بدون حاشیه، بدون درگاه، بدون دکمه

شیائومی آخرین گوشی مفهومی خود را معرفی کرده‌است: "یک صفحه نمایش منحنی از هر چهار طرف". این بدان معناست که این صفحه نمایش که هنوز نام گوشی مربوط به آن را نمی‌دانیم نه تنها دارای انحنای 88 درجه ای موسوم به "آبشاری" در دو طرف چپ و راست است، بلکه از بالا و پایین نیز ادامه می‌یابد و جایی برای درگاه‌ها یا دکمه‌ها باقی نمی‌گذارد. شیائومی می گوید هدف از این نوع طراحی "افزایش محدوده‌ی نمایشگر تا بی نهایت" تا بتوان "یک طراحی کاملا یکپارچه و بدون درگاه" را عملی‌نمود.

سوال اصلی این است که گوشه‌های صفحه نمایش چگونه کار می‌کنند. بر اساس تصاویر تبلیغاتی به نظر می‌رسد شیائومی به جز بریدگی‌هایی کوچک و گرد در گوشه‌ها، آن‌ها را خالی گذاشته‌است. صفحه به‌طور کامل دارای ویژگی‌های یک طراحی بی‌نهایت نیست ، اما هنوز هم یک راه‌حل جالب‌توجه است - اگرچه برای افرادی که از نمایشگرهای با خمیدگی کم مثلGalaxy S21 Ultra  خوششان نمی‌آید، این طراحی برایشان مثل یک کابوس به نظر می‌رسد.

گوشی شیائومی

معرفی یک دستگاه مفهومی تنها از طریق تصاویر، تأثیری همانند نشان‌دادن گوشی در دستان معرفی‌کننده ندارد، همانطوری که قبل از COVID رایج بود. یکی از مدیران شیائومی اعلام‌کرده که این گوشی در واقعیت تولید شده‌است و خودشان از آن استفاده‌کرده‌اند. به گفته‌ی شیائومی، این نمایشگر نتیجه‌ی "موفقیت‌های بی‌شماری در فناوری خم‌کردن و تولید شیشه به‌صورت ورقه ورقه" است و "حاصلی از 46 ثبت اختراع پیشگامانه" را نشان می دهد.

این محصول مفهومی به دنبال فناوری به ظاهر عجیبی که هفته گذشته معرفی شده‌بود، سیستم شارژ بی سیم "Mi Air Charge"  معرفی شده‌است. در سال 2019، شیائومی گوشی Mi Mix Alpha را رونمایی کرد که نمایشگری داشت که تقریباً دور کل دستگاه پیچیده‌شده‌بود، هرچند در نهایت هرگز به مرحله‌ی فروش نرسید. این محصول مفهومی نیز ممکن است هرگز راهش را به بازار پیدا نکند. شیائومی طی یک رویداد در دوشنبه آینده 20 بهمن، گوشی پرچمدارش را که در سطح جهانی قابل دسترس است معرفی خواهدکرد.

0