فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

اپل به دنبال آزماشی روش جدیدی است تا بدون نیاز به برداشتن ماسک، بتوان قفل ایفون را باز کرد.


ios 14

برخی از کاربران آیفون به‌زودی می‌توانند قفل گوشی‌های هوشمند خود را بدون برداشتن ماسک در مکان‌های عمومی بازکنند. فقط یک نکته وجود دارد: برای انجام این کار به یک دستگاه دیگر از شرکت Apple نیاز خواهیدداشت. اپل در حال آزمایش نسخه‌ی جدیدی از iOS است که به افراد این امکان را می‌دهد تا در صورت داشتن اپل‌واچ، از راه شناسایی چهره کهFace ID  نام دارد قفل گوشی‌خود را باز کنند. در حال حاضر وقتی شخص ماسک به صورت دارد، FACE ID صفحه‌ی واردکردن کد عبور را نشان می‌دهد – این قابلیت طی یک به‌روززسانی در اردیبهشت ماه اضافه گردید. اما در آخرین به‌روزرسانی، که بخشی از نسخه‌ی اولیه‌ی آن در دسترس است و به زودی به‌صورت عمومی منتشرخواهدشد، وقتی گوشی را برای استفاده از Face ID برمی‌دارید، به کمک یک اپل‌واچ متصل‌شده با یکدیگر ارتباط برقرارمی‌کنند.

apple watch

پس از اتمام احراز هویت – دستگاه‌ها می‌بایست در نزدیکی یکدیگر باشند – قفل آیفون به‌طور خودکار باز می‌شود و اپل‌واچ هم ویبره می‌کند. اپل اعلام‌کرده که کاربران باید این راه بازکردن قفل را نسبت بقیه‌ی روش‌ها ترجیح دهند. به‌دلایل امنیتی، این به‌روزرسانی فقط برای بازکردن قفل گوشی به کار می‌رود. در صورت استفاده از ماسک، کاربران برای انجام خریدها از طریق Apple Pay ، App Store یا iTunes همچنان باید رمز عبور را تایپ کنند. به‌روزرسانی اخیر گام رو به جلوی دیگری در راستای حمایت از استفاده از ماسک در هنگام شیوع بیماری کرونا است و هم انگیزه‌ای برای مشتریان اپل است تا خرید ساعت هوشمند را در برنامه‌های خود جای‌دهند. جدیدترین سیستم‌عامل اپل در ماه شهریور عرضه‌شد، بعد از آن به طور پیوسته به‌روزرسانی‌هایی را برای رفع اشکالات یا معرفی ویژگی‌های جدید منتشر می‌کند. همچنین انتظار می‌رود اواخر بهار، اپل الزام جدیدی را برای کاربران اجرایی کند تا پس از آن به‌صراحت اجازه‌ی ردیابی آنها را از طریق اینترنت را به‌دست بیاورد.

0