فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

پردازنده جدید مدیاتک؛نمایشگرHz 168 و ray tracing


Dimensity 1200

وقتی بحث پردازنده‌های تلفن‌های هوشمند به میان می آید، معمولاً کوالکام ، اپل و سامسونگ سلطه‌ای بی چون و چرا در این حیطه دارند. با این حال ، شرکت تایوانی MediaTek که بیشترین سهم فروش پردازنده‌ها در فصل پاییز 2020 را داشت، ماهی کوچکی در این اقیانوس به حساب نمی‌اید. این شرکت سازنده‌ی پردازنده، امروز پرچمدار جدید خود را با نام Dimensity 1200 روانه بازار کرد. این تراشه بهترین پردازنده‌ای است که نسبت به Dimensity 1000. از سال 2019 تا به حال معرفی کرده‌اند. همچنین یک عضو دیگر 1200 ، به نام Dimensity 1100 که قدری ضعیف‌تر است را معرفی کرد.

تراشه 6 نانومتری از معماری 1 هسته با عملکرد فوق العاده ، 3 هسته با کارایی بالا و 4 هسته با مصرف کم را شامل می‌شود. با این حال جالب‌ترین ویژگی این تراشه، پشتیبانی از نمایشگرهای Full HD 168 هرتز و Ray Tracing است. ما قبلاً گوشی‌هایی با نمایشگر 144 هرتز مانند Asus ROG Phone 3 را  دیده‌ایم، اما هنوز دستگاهی با مشخصات 168 هرتز مشاهده نکرده‌ایم. در حالی که داشتن این سطح از نرخ تازه سازی باعث می‌شود تا تولیدکننده‌های گوشی دست پیش را داشته‌باشند، اما هنوز نمی‌دانیم که استفاده‌ی کاربردی از این تکنولوژی وجود دارد یا خیر.

دیدن فناوری Ray Tracing در گوشی‌های موبایل بسیار جذاب خواهدبود. - تکنیکی برای نمایش نورهای تابیده‌شده به اشیا دقیقاً به مانند آنچه در حالت واقعی نشان می دهد -. اما معمولاً این کار نیازمند منابع و سخت‌افزاری قوی است، بنابراین انتظار عملکردی مثل آنچه که در دسک تاپ یا کنسول دیده‌ایم را نخواهیم‌داشت. کمی گیج کننده است که MediaTek می‌خواهد با استفاده از GPU Mali G-77 MP9 - که در Dimensity 1100  نیز استفاده شده است، به Ray Tracing دست یابد. جدا از این ، Dimensity 1200  از یک دوربین 200 مگاپیکسلی و ضبط فیلم 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه و نیز از 5G  پشتیبانی می کند. از نظر سایر پروتکل‌های اتصال، پردازنده قابلیت پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و Wi-Fi 6  را نیز دارد. شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمندی مثل Vivo ، Oppo و Xiaomi اعلام کرده‌اند که تا پایان بهار یا تابستان امسال، دستگاه‌هایی که از این تراشه های جدید بهره می‌برند را معرفی می‌کنند.

 

 

0