فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

شارژ موبایل از فاصله‌ی چندمتری با فناوری Mi Air Charge


Mi Air Charge

فناوری شارژ از راه دور شیائومی

شیائومی "Mi Air Charge Technology" را معرفی کرده‌است، یک سیستم شارژ بی سیم که به گفته‌ی این شرکت قادر به شارژ وسائل الکترونیکی "تا شعاع چند متری" است. طبق گفته‌ی شیائومی، چندین دستگاه می توانند همزمان با سرعت 5 وات شارژ شوند و ظاهراً موانع فیزیکی، کارایی شارژر را کاهش نمی‌دهند.

این فناوری با ساعت‌های هوشمند و دستبندهای تناسب اندام نیز سازگار خواهد بود. هدف دیگر این است که "اتاق‌های نشیمن کاملا بی‌سیم باشند"، با بلندگوها ، لامپ‌ها و دستگاه‌های مختلف در یک خانه‌ی هوشمند که همگی از طریق یک سیستم از راه دور تأمین انرژی شوند. البته امسال هیچ محصول تجاری با این فناوری عرضه نمی‌شود و از طرفی بازه‌ی زمانی انتشار آن معلوم نیست.

به گفته شیائومی، نحوه‌ی کار فناوری Mi Air Charge به شرح زیر است:

هسته‌ی اصلی فناوری شارژ از راه دور شیائومی در موقعیت‌یابی دستگاه گیرنده و انتقال انرژی نهفته‌است. شارژر شیائومی دارای آنتن‌هایی است که می‌تواند موقعیت گوشی هوشمند را به دقت تشخیص دهد. یک مجموعه‌ی متشکل از 144 آنتن، امواج با عرض میلی‌متری را از طریق اشعه مستقیماً به سمت گوشی ارسال می‌کند.

فناوری شارژ شیائومی

در بخش گیرنده نیز، چند آنتن کوچک به نام " فانوس دریایی" و "دریافت" وجوددارد. آنتن فانوس دریایی اطلاعات موقعیت دستگاه را با مصرف انرژی پایین در اطراف پخش می‌کند. آنتن دریافت متشکل از 14 آنتن سیگنال است که امواج میلی‌متری منتشرشده توسط شارژ را از طریق مدار یکسوساز به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند تا شارژ علمی-تخیلی را به تجربه‌ای واقعی تبدیل کند.

شرکت هایی مانند Energous چندین سال است که در کنفرانس CES درباره‌ی "شارژ بی‌سیم واقعی" خبرهایی را منتشر می‌کنند، اما این فناوری هنوز به صورت جدی مورد توجه قرار نگرفته‌است. شیائومی در گذشته پیشرفت‌های بزرگی را در حوزه‌ی مهندسی شارژ بی‌سیم نشان داده‌است و با وجود داشتن یک پشتوانه‌ی سخت افزاری عظیم، برای عرضه‌ی نسخه‌های تجاری این تکنولوژی دست پیش را دارد.

0