فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

انتقال تاریخچه چت واتساپ به تلگرام؛ آپشن ویژه جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام


آپدیت جدید تلگرام

تلگرام امکان واردکردن سابقه‌ی چت‌های شما از WhatsApp را اضافه‌کرده‌است، به این معنی که اگر تصمبم به تغییر پیام رسان خود گرفتید، مکالمات گذشته‌تان را از دست نخواهیدداد. در iOS این ویژگی با نسخه 7.4 ارائه شد. تلگرام اعلام کرد که این ویژگی برای اندروید نیز در دسترس‌است. علاوه‌بر WhatsApp، می‌توانید تاریخچه چت پیام‌رسان‌های Line و KakaoTalk را هم وارد حساب کاربری خود کنید. طبق لیست تغییرات منتشرشده در نسخه‌ی iOS، می‌توانید گپ‌ها را از WhatsApp به آخرین نسخه (7.4.1) تلگرام وارد کرده و مکالمه‌تان را ادامه دهید، به این شرط که هر دو طرف گفتگو یک حساب Telegram داشته‌باشند.

اضافه شدن این ویژگی خبر از افزایش چشمگیر تعداد کاربران تلگرام می‌دهد، اکنون این اپلیکیشن بیش از 500 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. به‌نظر می‌رسد علت آن سیاست حفظ حریم خصوصی جدید واتس‌اپ است که استفاده از برنامه‌ی پیام‌رسانی متعلق به فیس‌بوک را با نگرانی‌هایی همراه کرده‌است (واتس اپ بعد از مدتی عملی کردن این سیاست‌های حریم خصوصی جدید را به تأخیرانداخت و تأکید می‌کند که این تصمیم جدید بر امنیت چت‌ها تأثیری نخواهدداشت). برای کاربرانی که از WhatsApp به تلگرام کوچ می‌کنند، این‌که بتوانند تاریخچه چت خود را به برنامه‌ی جدید ببرند به منزله‌ی یک مرحله آسان‌تر شدن این تغییر است.

کوچ از تلگرام به واتساپ

پروسه‌ی انتقال را باید برای هر گفتگو به‌صورت جداگانه انجام‌دهید، به‌نظر می‌رسد هم مکالمات فردی و هم گروهی WhatsApp از این عملیات پشتیبانی می‌کنند. برای واردکردن گپ در iOS، مکالمه مربوطه را باز کنید و روی گروه یا نام مخاطب بالای صفحه ضربه بزنید تا صفحه‌ی مشخصات آن بازشود. گزینه "Export Chat" صفحه اشتراک‌گزاری را باز می‌کند، سپس تلگرام را انتخاب کنید. بعد یک چت تلگرام را انتخاب کنید تا پیام‌ها وارد آن چت شوند.

در اندروید گزینه "Export چت" WhatsApp را می‌توانید با ضربه‌زدن روی دکمه سه نقطه در سمت راست بالای‌ چت، و سپس انتخاب "بیشتر" پیدا کنید.

هر پیامی که به چت‌ها وارد می‌شود، دارای یک برچسب کوچک "Imported" است که به زمان اولیه‌ی ارسال پیام در واتس‌اپ و زمان انتقال آن‌ها به تلگرام اشاره دارد.همچنین پیام‌ها برای همه‌ی اعضای گفتگو قابل مشاهده است. شما می توانید تاریخچه چت WhatsApp را با یا بدون تصاویر ردوبدل‌شده جابجا کنید. پیام های وارد شده به ترتیب زمان انتقال نشان داده‌می شوند و نه به ترتیب زمان واقعی ارسال پیام.

قابلیت جدید پشتیبانی تلگرام از انتقال تاریخچه گفتگو با تعداد دیگری از به‌روزرسانی‌ها نیز همراه بود. مانند امکان تنظیم میزان صدا برای هرکدام از اعضای چت صوتی، یا گزارش "گروه ها یا کانال های جعلی" که سعی در جعل هویت افراد یا سازمان‌های مشهور دارند

0