فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

برگ برنده‌ی پنهان Samsung Galaxy S21 Ultra مشخص شد


Samsung Galaxy S21 Ultra

یک ویژگی مخفی از گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra به تازگی فاش شده‌است و نشان می‌دهد که چرا نمایشگر جدیدترین گوشی پرچم‌دار این شرکت با این که بسیار باکیفیت است، مصرف باتری زیادی ندارد. تولیدکننده‌ی نمایشگر و یکی از بازوهای تولیدی این شرکت که Samsung Display نام دارد، از دستیابی به فناوری جدید OLED خبر داد که کارایی این پنل‌ها را بسیار بهبود می‌بخشد. S21 Ultra اولین دستگاهی‌است که از این پنل استفاده می‌کند. جزئیاتی مربوط به این نوع نمایشگر جدید را در ادامه شرح خواهیم‌داد.

مشخصه ویژه و سودمند این پنل برای نمایشگرها، عمر باتری دستگاه است. سامسونگ ادعا می‌کند که صفحه نمایش جدید آن به لطف "بازده فوق‌العاده" بیشتر ، 16 درصد کمتر از یک پنل OLED معمولی انرژی مصرف می‌کند. این امر منجر به افزایش چندین ساعته‌ی عمر باتری می‌شود. بی دلیل نیست که باتری S21 Ultra در تست‌های مختلف انجام‌گرفته، عملکردی عالی از خود ثبت کرده‌است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در نشست مطبوعاتی سامسونگ، از دیگر مزایای این صفحات نمایشگر جدید می‌توان به "طیف گسترده‌ی رنگ‌ها، روشنایی بیشتر، HDR و قابلیت دید بهتر در فضای باز" اشاره کرد.

گلکسی s21

مورد دیگری که سبب این عملکرد فوق‌العاده شده‌است، LTPO نام‌دارد که یکی دیگر از فن‌آوری های به‌کاررفته در صفحه نمایش S21 Ultra است. LTPOاین امکان را فراهم می‌سازد که بسته به استفاده‌ای که در هرلحظه از گوشی همرا خود می‌کنید، ، نرخ تازه‌سازی تصویر را بین 10 تا 120 هرتز تغییردهد. این کار باعث صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی می‌شود. به عنوان مثال هنگام انجام بازی‌ها این عدد را تا 120 هرتز بالا می‌برد، اما وقتی در صفحه اصلی هستید و به صفحه دست نمی‌زنید نرخ تازه سازی را کاهش می‌دهد.

گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس از فن‌آوری مشابهی به نام LTPS استفاده می‌کنند. در این گوشی‌ها نیز شاهد تغییر نرخ تازه‌سازی هستیم، اما فقط قابلیت کاهش تا 48 هرتز را دارند. دستگاه پرچم‌دار بعدی سامسونگ احتمالاً Galaxy Note 21 ، Galaxy Z Fold 3 یا Galaxy Z Flip 3. خواهد بود و احتمالا این صفحه نمایش جدید حداقل در برخی از این مدل‌ها به‌کار خواهدرفت. با توجه به میزان موفقیت S21 Ultra، این احتمال وجود دارد که این دستگاه‌های پیشرو، عنوان بهترین گوشی‌های اندرویدی تاکنون یا حتی بهترین گوشی‌های ساخته‌شده تا به حال را ازآن خود کنند.

 

0