فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

دوربین شیائومی Mi 11 Pro احتمالا از بزرگنمایی 120 برابری


موبایل mi11pro

پیش از این می‌دانستیم که گوشی شیائومی Mi 11 Pro در نیمه اول امسال رسماً وارد بازار می‌شود. این دستگاه بهترین محصول شیائومی است و با به‌روزترین فناوری‌های شیائومی ارائه خواهدشد.

دوربین Xiaomi Mi 11 Pro

امروز صبح ، وبلاگ نویس مشهور فاش کرد که Xiaomi Mi 11 Pro از سه دوربین با دیافراگم فوق العاده بزرگ استفاده خواهدکرد و از عکس‌برداری با زوم 120 برابر پشتیبانی می‌کند. او همچنین اطلاعات مهمی را در بخش نظرات مبنی بر اینکه Mi 11 Pro یک چینش عمودی را برای سه دوربین به مانند آنچه در Mi 10 دیده‌بودیم، اتخاذ نخواهدکرد.

موبایل شیائومی می11 پرو

قبل از این، چندین رندر از طراحی عناصر موجود در این گوشی هوشمند درز کرده‌بود.  Xiaomi Mi 11 Pro هم از طراحی مشابه Mi 11 استفاده می‌کند. در قسمت جلویی این گوشی نیز یک صفحه با سوراخ دایره‌ای در بالای آن وجود دارد. اما دوربین عقب به ماژول دوربین چهارگانه ارتقا و در چینش افقی خاصی قرارگرفته‌است.

صفحه Xiaomi Mi 11 Pro

علاوه بر این، این وبلاگ نویس قبلاً فاش کرده‌بود که نمایشگر Mi 11 Pro دقیقاً همانی‌است که در Mi 11 به‌کار رفته‌است. این نمایشگر از یک صفحه‌ی 6.81 اینچی با کیفیت 2K که از هر چهار طرف خمیده است با تراکم پیکسلی تا 515PPI  بهره می برد. این صفحه همچنین از نرخ تازه سازی 120 هرتز ، نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز ، دامنه رنگی DCI-P3و حداکثر روشنایی تا 1500nit  پشتیبانی می کند. علاوه بر پیشرفت‌هایی که در مورد صفحه‌ی این دستگاه انجام گرفته‌است، Xiaomi Mi 11 Pro  در زمینه‌ی  شارژ سریع نیز رکوردشکن خواهدبود.

ویژگی های دیگر می 11 پرو

این دستگاه نه‌تنها از سریع‌ترین شارژر سیمی 120 وات دنیا پشتیبانی می‌کند، بلکه انتظار می‌رود همراه با شارژ سریع بی سیم 80 وات ارائه شود. در این صورت ، این گوشی لقب دستگاهی که سریعترین فناوری شارژ سریع بی سیم در جهان را داراست، ازآن خود خواهدکرد. پیش از این طبق کدی که قبلاً از MIUI استخراج شده بود، Xiaomi Mi 11 Pro  همچنین از جبران نرخ فریم MEMC ، تقسیم چندتکه‌ی AI ، طراحی SDR به HDR و ... پشتیبانی می کند. این‌ها قابلیت‌هایی هستند که شیائومی Mi 11 فاقد آنهاست.

0