فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

پردازنده Snapdragon 870


Snapdragon 870

کوالکام همیشه نامگذاری‌های گیج کننده ای را برای پردازنده های خود انتخاب کرده‌است و امروز با معرفی Snapdragon 870  این سردرگمی را بیشتر کرده‌است. معرفی این پردازنده حاکی از تولید یک سری جدید برای این شرکت است. این پردازنده از مدل888 ضعیف‌تر، اما باز هم از پرچم‌داران سال گذشته قوی‌تر است. منطق کوالکام برای نامیدن اسنپدراگون 870 به این دلیل می‌تواند باشد که آنها نمی خواستند نام آن را چیزی مثل "اسنپدراگون 865 پلاس پلاس" بگذارند، هرچند که "اسنپدراگون 865 پرو" یا "اسنپدراگون 866" به‌نظر بهتر می‌تواند تراشه‌ی جدیدی را معرفی کند.

Snapdragon 888 که پرچمدار کنونی این شرکت است، در ماه آذر معرفی شد و پردازنده ای است که در اکثر گوشی های اندرویدی پرچم‌دار امسال مانند Galaxy S21 به کار گرفته خواهدشد. این پردازنده 25٪ عملکرد CPU  سریع‌تر و 35٪ عملکرد GPU بهتر نسبت به Snapdragon 865 دارد اما نسبت به 865 Plus تفاوت‌های کمتری دارد). این بزرگترین پیشرفت سالانه‌ی شرکت از سال 2017 است. که با معرفی Snapdragon 835  همراه بود.)

معمولا این شرکت تعداد زیادی پردازنده میان‌رده و کم‌قیمت‌تر تولید کرده تا بقیه بازار را نیز ازآن خود کند. عملکرد گسترده‌ی این پردازنده‌ها بازه‌ی زیادی از قیمت‌ها را در بر می‌گیرد، اما کوالکام هرگز پردازنده ای که پرچمدار سال گذشته را کاملا از دور خارج کند معرفی نمی‌کند. به عنوان مثال Snapdragon 765G در Pixel 5 جز پردازنده‌های میان‌رده‌ی کوالکام برای سال 2020 بود، اما عملکرد آن تقریبا نزدیک به Snapdragon 845، پرچمدار سال 2018 بود است.

 

اسنپدراگون 870 در دسته‌بندی جدیدی قرار دارد کهCPU و GPU آن نسبت به 865 ارتقا یافته‌است، در حالی که هنوز کندتر و احتمالاً ارزان تر از 888 می باشد. در واقع ، پردازنده بیشتر بر اساس معماری 7 نانومتری 865 ساخته شده است تا پردازنده‌ی 888 با فناوری 5 نانومتری، بنابراین به نظر می رسد که این شرکت توانسته عملکرد بهتری را از دل فناوری قدیمی‌تر بیرون بکشد. در واقع ، تنها تفاوت قابل توجه بین مشخصات 865 و 870 در سرعت کلاک CPU و GPU آن‌هاست.

البته این تراشه از فناوری5G  نیز پشتیبانی می‌کند، اگرچه شرکت‌ها می‌بایست مودم 5G را به صورت جداگانه در کنار پردازنده نصب نمایند، برخلاف آنچه که در پردازنده‌ی 888 روی می‌دهد که مودم درخود Cpu کار گذاشته شده‌است. ما هنوز دقیقا نام دستگاه‌هایی که از این پردازنده استفاده می‌کنند را نمی دانیم اما کوالکام از موتورولا ، iQOO ، OnePlus ،  Oppo و Xiaomi به عنوان شرکت هایی که از این تراشه در دستگاه های آینده‌ی خود استفاده خواهندکرد، نام برده است.

این کار یک حرکت منطقی از سمت کوالکام است. منطقی است که با هر نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند، ما کمتر به داشتن قدرتمندترین پردازنده موجود اهمیت می دهیم و بیشتر عملکرد قابل قبول پردازنده به همراه بهینه سازی نرم‌افزار برایمان مهم است. به عنوان مثال Pixel 5 که پیش‌تر ذکر کرده‌بودیم، به استثنای فعالیت های بسیار سنگین، مانند پرچمدارهایی که از پردازنده‌های بسیار قوی‌تر بهره می‌بردند عمل می‌کرد. برای  استفاده‌های معمولی، دچار فراموشی می شویم که از پردازنده ای استفاده می‌کنیم که در واقع چندین سال از سطح اول تکنولوژی عقب‌تر است.

با این حال، از کمی عملکرد بهتر بدمان نمی‌آید و گمان می کنم که 870 جایگاه خوبی خواهد یافت. به خصوص بین افرادی که به دنبال بهتر شدن عملکرد گوشی هوشمندشان نسبت گوشی‌های سال گذشته هستند البته بدون آن که هزینه ای در حد پرچمداران موجود در بازار پرداخت نمایند.

 

0