فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

گوشی Xiaomi Black Shark 4- بلک شارک4 پادشاه جدید


شیائومی بلک شارک 4

شیائومی یکی از برندهای نوپا اما با کیفیت سازنده تلفن های همراه است که محصولات خود را با بهترین مشخصات و قیمتی به مراتب کمتر از رقبا، روانه بازار می کند. بلک شارک از زیرمجموعه های مخصوص گیمینگ شیائومی است. یک تلفن همراه مخصوص گیمینگ که در اندازه ای بزرگ طراحی شده است و اخیرا تایید شده است که نسخه جدید آن با نام Black Shark 4 آماده عرضه به بازار است.

بر اساس ارزیابی های بسیاری که انجام شد، بسیاری از کارشناسان معقد بودند که نسخه بلک شارک3، یکی از فوق العاده ترین گوشی های گیمینگ بود و فقط بدلیل آنکه تعداد کمی از گوشی های همرده از سایر برندها، امکانات بهتری داشتند به عنوان بهترین گوشی گیمینگ شناخته نشد.

پس بلک شارک4 تیز باید مشخصات و امکانات ویژه ای داشته باشد تا بتواند رقبایی نظیر Asus، Nubia و Lenovo را کنار بزند. در ادامه لیستی از ویژگی های جذابی که انتظار داریم در Black Shark 4 شاهد آن باشیم را گرد هم آورده ایم.

عرضه نسخه 4 بلک شارک توسط مدیر این برند تایید شده است و ما در این مقاله برخی از اطلاعاتی که تا به حال در مورد این برند درز پیدا کرده است را یکجا جمع آوری کرده ایم.

تاریخ عرضه و قیمت بلک شارک 4

با اینکه عرضه نسخه چهارم تایید شده، اما تنها یک چیز درمورد تاریخ عرضه قطعی آن می توان گفت "به زودی خواهد آمد".

اگر کمی به تاریخ عرضه سایر نسخه های بلک شارک دقت کنیم، می بینم نسخه سوم در ماه مارس 2020 و نسخه دوم در ماه مارس 2019 عرضه شده است. پس دور از انتظار نیست که نسخه چهارم بلک شارک در مارس 2021 روانه بازار شود. با این حا نباید شرایط کرونایی حاکم بر جهان را نادیده گرفت، این انتظار را باید داشته باشیم تا کوید-19 تاریخ عرضه این نسخه را عقب بیاندازد.

بلک شارک

نسخه سوم، با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای داخلی پایه 599 دلار قیمت داشت که این قیمت بر اساس مسخضات و ویژگی هایی که ارائه داده بود بسیار مقرون به صرفه تر از همرده های خود در سایر برندها بود. انتظار می رود نسل چهارم این سری نیز در همین محدوده قیمتی باشد. با این حال برای اینکه تمام ویژگی های مد نظر ما را داشته باشد، ممکن است قیمت ان کمی افزایش یابد اما همچنان مقرون به صرفه است.

مشخصات و ویژگی های بلک شارک4

مدیر برند بلک شارک، در زمان تایید ساخت و عرضه این نسخه، برخی از مشخصات آن را نیز متشر کرد.

مشخصات بلک شارک 4

باطری 4500 mAh و تکنولوژی شارژ فوق سریع 120W این نسخه همراه با یک شارژر قدرتمند و منحصر به فرد که در کمتر از 15 دقیقه تلفن را 100درصد شارژ می کند، می تواند مچ بسیاری از گوشی های هم رده موجود در بازار را بخواباند.

طبق اطلاعاتی که مدیر این برند منشتر کرده است، بلک شارک 4 در رتبه بندی Antutu با کسب امتیاز 788,505 بالاتر از Mi 11 (با امتیاز حدود 700K)، یا گوشی های دیگر عرضه نشده ای مثل Oppo Find X3 (حدود 771K) یا iQOO 7 (حدود 752K). تمامی گوشی هایی که پردازنده Snapdragon 888 را در دل خود جای دادند، قرار گرفته است.

black shark4

 

این موفقیت با تلاش های مهندسین بلک شارک بدست آمده، اما مدیر این برند هنوز رضایت کامل نداشته و ظاهرا تا زمانی که سد 800,000 را نشکند راضی نخواهد بود.

شیائومی بلک شارک 4: چیزهایی که انتظارش را داریم

در این قسمت به معرفی چند ویژگی جدید که انتظار می رود در Black Shark 4 آن ها را مشاهده کنیم اشاره می گردد.

  • یک نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا

یکی از نقاط ضعف شیائومی در برابر سایر برندها، نمایشگر 90 هرتزی آن بود. در حالی که سایر برند ها با 120 یا حتی 144 هرتز نیز عرضه می شدند.

نرخ تازه سازی بالا در نمایگر تلفن های همراه مخصوصا سبک گیمینگ، یک مزیت به خصوص به شمار می آید که موجب می شود تا حرکات بسیار نرم تر و طبیعی تر به نظر بیایند. . با این که در حال حاضر تمامی بازی ها برای نرخ تازه سازی بالا بهینه سازی نشده اند، اما تعداد بازی هایی که این قابلیت را پشتیبانی میکنند در حال افزایش است.

پس انتظار می رود که بلک شارک 4 نیز نرخ تازه سازی بالایی همسطح و یابیشتر از رقبایش داشته باشد. قابل به ذکر است که ما اطلاع داریم شیائومی تکنولوژی این کار را در اختیار داشته همانطور که Xiaomi Mi 10T یک نمایشگر 144هرتزی دارد. پس می توان امیدوار بود که این ویژگی را نیز در نسخه چهرام بلک شارک مشاهده کنیم.

 

  • یک دکمه ی پاور در دسترس

یکی از مشکلات آزار دهنده بلک شارک3، دسترسی سخت به دکمه پاور کنار با انگشت شست و نیز دور بودن حسگر اثر انگشت داخل صفحه بود. برای آنکه استفاده از بلک شارک 4 برای افراد با دستان کوچک نیز راحت تر باشد، امیدواریم سازندگان فکری برای رفع این مشکل کرده باشند.

وبایل بلک شارک4

  • دو دسته ی بازی

سازندگان بلک شارک، لوازم جانبی اختصاصی برای این مدل ساخته و روانه باز کرده اند. از این موارد می توان به شارژرهای مغناطیسی، صفحات خنک کننده قابل نصب روی گوشی و کنترلر(دسته) های بازی اشاره کرد. در بلک شارک 3 افراد امکان استفاده از یکی از دسته های بازی را در سمت چپ داشتند. در حالی که مشخص بود طراحی آن ها به نحوی است که میتوان در هر دو طرف (چپ و راست) از آن ها استفاده کرد.

کنترلرهای بلک شارک4

  • یک دوربین تله فتو

احتمالا عجیب باشد که برای یک گوشی گیمینگ در مورد عکاسی صحبت کنیم، اما محصولات بلک شارک معمولا به صورت غافل گیر کننده ای با گستره ی جذابی از دوربین ها همراه هستند، با این که شاید از دید یک گیمر این قابلیت مهم تلقی نشود. بلک شارک 2 دو دوربین داشت، بلک شارک 3 سه دوربین پس احتمال می رود شاهد 4 دوربین در بلک شارک 4 باشیم.

موبایل back shark4

  • یک نمایشگر با رزلوشن بالاتر

اکثر نمایشگرهای گوشی های هوشمند امروزه رزلوشن 1080p دارند، صرف نظر از گوشی عجیب سونی اکسپریا با رزلوشن 4k یا برخی گوشی های ارزان قیمت 720p. بلک شارک 3 به مانند تمامی رقبایش رزلوشن 1080p داشت، اما می توان امید داشت تا یک پیشرفت را در این زمینه شاهد باشیم و رزولوشن نسخه چهارم بلک شارک اگر 4k نباشد حداقل 2.5k خواهد بود.

0