فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

برنامه های E3 2021 اعلام شد: حضور ایکس باکس و نینتندو، خبری از سونی نیست


 

نمایشگاه E3

حضور Nintendo ، Xbox ، Capcom ، Konami ، Ubisoft ، Take-Two ، Warner Bros و Koch Media  تایید شده‌است.

انجمن الکترونیکی نرم‌افزار برنامه‌ی خود را برای اولین E3 دیجیتال اعلام کرده‌است که شامل نینتندو و ایکس‌باکس خواهدبود  اما در حال حاضر سونی در این رویداد حاضر نخواهدبود. E3 2021  که از 22 تا 25 خرداد برگزار می‌شود ، شاهد حضور Nintendo ، Xbox ، Capcom ، Konami ، Ubisoft ، Take-Two Interactive ، Warner Bros. Games ، Koch Media  است.

عدم حضور سونی در این لیست بسیار قابل توجه است. از دیگر شرکت های بزرگ غایب می‌توان به EA (که اخیراً ترجیح داده‌است در زمان برگزاری E3 رویدادهای EA Play خود را میزبانی کند)، Square Enix ، Sega ، Bandai Namco ، Tencent ، 505 و Activision Blizzard اشاره کرد.

نمایشگاه E3

ESA  اظهار داشته که لیست حاضر نشان‌دهنده‌ی "حضور اولیه" است. بنابراین ناشران و توسعه‌دهندگان دیگر می‌توانند بعداً در این رویداد شرکت کنند. با این حال قبل از لغو E3 به دلیل همه‌گیری کرونا، سونی تأیید کرده‌بود که برنامه‌ای برای حضور در E3 2020 ندارد.

وب سایت E3 پس از اعلام این كه این نمایش به عنوان یك رویداد دیجیتالی بازمی گردد، نوید "كنفرانس های مطبوعاتی زنده و پخش زنده‌ به مدت چهار روز" را داده‌است و اعلام کرده كه این نمایش "یك تجربه‌ی دیجیتالی بازطراحی شده و بسیار جذاب" خواهدبود.

جزئیات مشخص‌شده درباره‌ی این نمایش زیاد نیست اما استنلی پیر لوئیس، رئیس ESA در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی گفت: "ما E3 امسال را به یک رویداد گسترده‌تر تبدیل می‌کنیم، اما هنوز هم با معرفی‌های مهم و جالب توجه طرفداران را شگفت‌زده خواهیم‌کرد. اتفاقاتی که این رویداد را به مهم‌ترین نمایشگاه بازی‌های ویدیویی تبدیل می‌کند. "

آن چه ما به طور قطع می‌دانیم این است که این رویداد کاملاً رایگان خواهدبود. پس از گزارش‌های قبلی مبنی بر قرار دادن قسمت‌هایی از E3 2021 در سامانه‌های پولی، ESA  به IGN گفت که "نمایش دیجیتالی E3's 2021  یک رویداد رایگان برای همه‌ی شرکت‌کنندگان خواهدبود"

0