فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

تاخیر انتشار بازی ارباب حلقه ها؛گولوم تا سال 2022


بازی ارباب حلقه ها- گالوم

انتشار بازی Lord of the Rings: Gollum  که داستان ناخوشایندترین هابیت در Earth Middle را روایت می‌کند، تا سال 2022 به تأخیر افتاده‌است. در بخشی دیگر از این خبر، توسعه دهنده‌ی بازی که Daedalic Entertainment  نام دارد اعلام کرد که برای انتشار بازی با Nacon همکاری می‌کند.

"دلیل همکاری این دو شرکت این بوده که تصمیم گرفتند برای اطمینان از برآورده‌کردن انتظارات طرفداران ارباب حلقه‌ها از بازی و استفاده‌ی کامل از قدرت نسل جدید کنسول‌ها با یکدیگر متحدشوند." "جهان خلق‌شده در این بازی به لطف همکاری با Middle-earth Enterprises، شرکتی که حق اقتباس این مجموعه توسط J.R.R  را دارد، به طور دقیقی پیاده‌سازی شده‌است.

در ارباب حلقه ها؛ گولوم، زمانی که گولوم در جست و جوی حلقه‌ی معروف است، بازیکنان کنترل او را در دست خواهندگرفت. درست مثل فیلم‌ها و کتاب‌های این قصه، تلاش گولوم شامل کوهنوردی و دزدکی حرکت کردن در گوشه و کنار برخی از خطرناک‌ترین نقاط «سرزمین میانه» خواهد بود. بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که جنبه‌ی ملایم Sméagol و یا Gollum خشن را بال و پر بدهند و حتی می توانند هابیت را به سمت یکی از این دو شخصیت سوق دهند.

Lord of the Rings: Gollum  در سال 2022 برای  PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Nintendo Switch ، Xbox One ، Xbox Series X و Windows منتشر می‌شود.

0