فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

بهترین بازی های دو نفره جنگی پلی استیشن 4999


بازی های دونفره ps4

5 بازی دونفره ps4

پلی استیشن 4 یا به اختصار ps4، یکی از محبوب ترین و بهترین کنسول های بازی در سراسر جهان به شمار می‌آید، طبق آماز نزدیک به 110 میلیون عدد از این کنسول از زمان انتشار تا به حال به فروش رفته است. در این مقاله 5 بازی جذاب دو نفره ps4 معرفی می‌شوند. با 3gscard همراه باشید.

1- Battlefield 1

سازنده و ناشر: دایس / الکترونیک آرتز

سال انتشار: ۲۰۱۶

سبک: شوتر اول‌شخص

نمره در متاکریتیک: ۸۹

بی شک اگر بخواهیم بهترین بازی‌های شوتری نسل هشتم را نام ببریم، بتلفیلد 1 یکی از آن‌ها خواهد بود. پس از انتشار اخبار اولیه مربوط به همکاری دو شرکت دایس و الکترونیک آرتز برای ساخت یک بازی تیراندازی که ماجرای آن در دوره جنگ جهانی اول روایت می‌شود، بسیاری از گیمرها و منتقدین نگران این موضوع بودند که شاید سبک قدیمی جنگ افزارها و نبردهای این بازی جذابیت چندانی برای گیمرهای این امروزی نداشته باشد. جذابیت ویژه این بازی در بخش چند نفره آن است، بخشی که حالت‌های متنوع، نقشه‌های خوش طرح، تنوع قابل قبول اسلحه‌ها و کلاس‌های بازی مختلف موجب شده است تا هر گیمری با هر سلیقه‌ای جذب آن شود.

1- Battlefield 1

 

2- Apex: Legends

سازنده و ناشر: ریسپاون اینترتینمنت / الکترونیک آرتز

سال انتشار: ۲۰۱۹

سبک: شوتر اول‌شخص بتل رویال

نمره در متاکریتیک: ۸۹

ریسپاون اینترتینمنت از آن دسته استودیوهایی است که در نسل هشتم، لحظات جذاب و به یاد ماندی زیادی را برای ما رقم زد. Apex: Legends از بهتری بازی های ساخته شده برای پلی استیشن 4 بوده و هست. عرضه این بازی رایگان یا زمان اوج بازی‌های بتل رویال همزمان شده بود و این ابهام ایجاد شد که ممکن است صرفا یک بازی با جنبه درآمدی باشد تا بازی ای برای جلب نظر مخاطب. اما در نهایت نشان داد که بازی فوق العاده و منحصر به فردی در میان هم سبک‌های خود است. خلق کاراکترهای متنوع با ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک، گان پلی جذاب و رایگان بودن آن از دلایل موفق بودن این بازی به شمار می آید.

Apex: Legends

 

3- Titanfall 2

سازنده و ناشر: ریسپاون اینترتینمنت / الکترونیک ارتز

سال انتشار: ۲۰۱۶

سبک: شوتر اول‌شخص

نمره در متاکریتیک: ۸۹

در پارت قبلی همین مقاله درمورد کیفیت بازی های ساخت ریسپاون اینترتینمنت در نسل هشتم صحبت کردیم. در ادامه به معرفی یکی دیگر از بازی های جذاب این استودیو یعنی ایتان‌فال ۲ می پردازیم. این بازی بی شک یکی از بهترین بازی های اکشن ps4 است. نسخه اول این بازی توانست نظر سیاری را به خود جلب کند، اما نسخه دوم اوج شکوفایی این بازی و توانایی ریسپاون در تمام جنبه ها بود. از یک طرف کسی توقع نداشت روایت داستان جالب و چنده نفره‌ای که در نسخه اول وجود داشت، به خوبی هرچه تمام در نسخه دوم نیز نه تنها ادامه یابد، بلکه پیشرفت بسیار زیادی نیز داشته باشد. با این حال فراتر از حد انتظار بود.

از طرف دیگر بخش دو نفره و چند نفره بازی به حدی جذاب، سریع و نفس‌گیر شده است که هنگامی که بازیکن سوار یک تایتان می شود و درگیر جنگ است، حرکات آب به سرعت حرکت یک انسان بوده و انگار خود در حال جنگ است. با اینکه چند سال از انتشار این بازی می‌گذرد، اما هنوز هم به عنوان یک بازی گرافیکی و اکشن خوب ارزش وقت گذاشتن دارد.

Titanfall 2

 

4- Monster Hunter: World

سازنده و ناشر: کپکام

سال انتشار: ۲۰۱۸

سبک: اکشن نقش آفرینی

نمره در متاکریتیک: ۹۰

اگر می خواهید از کشتن هیولاهای عظیم جثه همراه با دوستان خود لذت ببرید، پیشنهاد می کنیم بازی Monster Hunter: World را تجربه کنید. کپکام با انتشار چند بازی جذاب نسل هشتم، توانست مجددا نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. این بازی با طیف گسترده ای از سلاح ها و ابزار جنگی این امکان را برای شما فراهم می کند تا شخصیت مد نظر خود را آنطور که دوست دارید ساخته و با پیشروی در مراحل بازی و کسب امتیازات لازم، آن را متناسب با شخصی دلخواه خود بروز کنید. از طرفی قابلیت بازی چند نفره با سایر بازیکنان نیز در این بازی وجود دارد.

Monster Hunter: World

 

5 - Overwatch

سازنده و ناشر: بلیزارد

سال انتشار: ۲۰۱۵

سبک: شوتر اول‌شخص

نمره در متاکریتیک: ۹۰

با اینکه بیلزارد نتوانست در اخرین بازی منتشرشده خود یعنی ریمستر وارکرافت3 انتظارات را برآورده کند، اما هرگز نمی توان این موضوع را کتمان کرد که یکی از بزرگترین نام ها در میان سازندگان بازی های ویدئویی است. با وجود ایرادات و مشکلات زیاد وارکرافت 3، اما زمانی که صحبت از ساخت یک بازی شوتر ( تیزاندازی) اول شخص توسط بلیزارد به میان آمد، همه ما انتظار یک بازی قوی و جذاب را از این کمپانی داشتیم. انتشار Overwatch در سال 2015 نشان داد توقع بیجا نداشتیم. هنوز هم ÷س از گشدت حدود 5 سال انتشار این بازی، هستند افرادی که ساعت ها وقت بازی کردن و لذت بردن از حالا و ویژگی های مختلف این شاهکار می کنند. در طول این سال ها بلیزارد به تسعه این بازی ادامه داد و قهرمانان جدید با قابلیت های منحصر به فردی به این بازی افزود.

Overwatch

0