فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

چرا بازی‌های یوبیسافت اینقدر شبیه هم شده‌اند؟


اساسن کرید

 

شباهت بازی ها

داستان یوبیسافت، بیانگر شخصیتی اصلی است که در بالا رفتن از ساختمان‌ها، انجام پارکور و کشتن دشمنان بسیار حرفه ای عمل میکند، دنیای بزرگ بازی که مملو از انسان‌ها یا حیوانات مختلف بوده، به قدری بزرگ میباشد که برای جا‌به‌جایی در آن نیاز به ماشین یا اسب خواهید داشت.

«واس»، یکی از به یادماندنی‌ترین شخصیت‌های منفی عناوین یوبیسافت

نقشه «یوبیسافت» به دلیل مشخص و واضح نبودن آن میبایست برای کامل کردنش، مناطقی را که دشمنان در آن هستند را پاکسازی کرده همچنین از برج مخابراتی بالا بروید و کاری انجام دهید، شما میتوانید برای اطلّاع پیدا کردن از موقعیت دشمنان، از پهپاد یا عقاب استفاده کنید، در صورتیکه از انجام مراحل اصلی خسته شدید، به هیچ وجه نگران نباشید زیرا سازندگان این بازی برای ارائه ماموریت‌های فرعی تکراری و مشخص کردن آیتم‌های جمع‌کردنی در سطح نقشه، به هیچ‌وجه کم کاری در این زمینه انجام نداده­اند.

برای اینکه توصیفات بالا بتواند در مورد گفته های شما صدقیت پیدا کنه کافیست، به جای کلمه «یوبیسافت» فرانچایزهای دیگری از این ناشر را در گیومه قرار دهید، به عنوان مثال، سری محبوب اساسین کرید که در اصل اکشن ماجرایی، سوم شخص بود و المان‌های نقش‌آفرینی به خود گرفته و از طرفی فارکرای یک شوتر اول به حساب می‌آید که البته شباهت‌های بین این دو سری کاملاً غیرقابل انکار میباشد.

 

باید گفت که شباهت یوبیسافت ها به هم و شکل قالب آنها چیز جدید نیست بلکه فرایند آن از سالهای پیش  آغاز شده و حتّی در شبکه های اجتماعی هم صحبتش به میان آمده بود و از سوی دیگر کانال های یوتیوپ نیز ویدئوهایی از آنها ساخته بودند، بدین ترتیب یوبیسافت توانست استراتژی خود را یک قدم به جلو هدایت کند و فرمول ثابتش را در هر یک از عنوان ها از گوست ریکان گرفته تا استیپ به نمایش بگذارد.

وار کرافت

المان‌های گرفته شده از دیویژن به قدری زیاد هستند که برک‌پوینت را بیشتر بتوان نسخه‌ای جدید از سری دیویژن دانست آخرین و جدیدترین مورد، Ghost Recon Breakpoint است که با دیدن نمایش‌های گیم‌پلی و تجربه بتا آن فهمیدم برک‌پوینت بیشتر از آنکه عنوانی مانند نسخه قبلی‌اش یعنی Wildlands باشد، به کلون و تقلیدی از دیویژن تبدیل شده است. بماند که خود وایلدلندز نیز ده‌ها مرتبه شباهت بیشتری به سری اساسین‌کرید، اسپلینترسل و فارکرای داشت تا گوست‌ ریکان‌های قبلی. بنابراین وقتش رسیده مفصل‌تر درباره یوبیسافت و بازی‌هایش صحبت کنیم؛ چرا بازی‌های این شرکت روز به روز بیشتر در هم تلفیق می‌شوند؟

 

هزینه ساخت بسیار بالای بازی‌ها

سوبی سافت

همانطور که میدانید بازی های ویدئویی به یکی از پرفروش ترین صنعت های سرگرمی دنیا تبدیل شده است، ایمو گیمو (Yves Guillemot) ؛ رئیس یوبیسافت در سال 2010 تخمین زده بود که به زودی هزینه ساخت برای کنسول های بعد از 360 و پلی استیشن 3 به 60 میلیون دلار خواهد رسید، اکنون بعد از گذشت 9 سال، هزینه بازی هایAAA به 100 میلیون نزدیک شده اند، البته باید گفت، ریسک پذیری و خلّاقیت و.. میتوانند هزینه هایی را روی دست سازنده بگذارند.

 

هماهنگی بین ۲۶ استودیو در ۱۸ کشور دنیا

 استودیوهای یوبی سافت

آنچه که همیشه مهمتر از هرچیز به نظر می آید، هماهنگی بین استودیوها میباشد به ویژه هنگامی که چندتا  از آنها روی یک گزینه کار کنند، یوبیسافت نیز به عنوان بزرگترین ناشر دنیا، با گذشت 33 سال بعد از تاسیس، این نکته را بسیار مورد توّجه خود قرار میدهد، ایجاد هماهنگی و نظم بین یک استودیو و هزاران کارمند مختلف، کار دشواری خواهد بود که هر کسی از عهده آن بر نخواهد آمد همانند کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز که این مورد را به خوبی میتوان در آن مشاهده کرد.

بطور کلی برای ساخت یک بازی باید سازندگان آن از قبل با قالب های آن آشنا باشند، در اینصورت به راحتی میتوانند با ایجاد هماهنگی به کار خود بپردازند، برای مثال اگر قرار باشد Massive Entertainment، سازنده سری دیویژن، در ساخت برک‌پوینت با یوبیسافت پاریس همکاری کند؛ همه‌چیز بسیار آسان‌ می‌شود، البته اگر قالب بازی همان چیزی باشد که آنها می­شناسند.

 

مهم‌تر از همه، سری را که درد نمی‌کند؛ دستمال نمی‌بندند

game store

تا زمانی که فروش بازی‌ها خوب و راضی کننده باشد، تغییری اتفاق نمی‌افتد.

با توجّه به اینکه دلایل گفته شده در بالا بسیار مهم میباشد، امّا نمیتواند جواب اصلی این سوال را که چرا بازی های یوبیسافت شبیه به هم هستند را بدهد، ما در پاسخ به این موضوع، مسئله استراتژی آنها را مطرح می­کنیم، در حقیقت سازندگان آن فرمولی را یافتند که دانشمندان بزرگ نیز دنبال آن بودند، با اینکه ممکن است برخی این فرمول را تقلیدی از سری GTA و جهان های پویا بدانند و یا هر چیز دیگر، یوبیسافت به آنها اهمیت نخواهد داد و در صورت موافق یا مخالف بودن ما به این فرمول، این استودیو همچنان به فروش خوب خود ادامه خواهد داد، امّا  باید بگوییم که این فرمول تقریباً تاثیرگذاری خودش را دیگر از دست داده و ما برای جلوگیری از دیدن این بازی های تکراری تنها یک راه در پیش رو داریم آن هم، صرف نظر از خرید بازی های یوبیسافت است.

ubisoft

یوبیسافت بخاطر موفّقیت خودش در انجام این فرمول و پایین آوردن هزینه ساخت، بسیاری از بازی های خود را شبیه به یکدیگر ساخته است، امّا باید گفت که در صورتیکه ما همچنان به خرید این بازی ها تمایل نشان دهیم و از یکدست بودن آنها لذّت ببریم، این کمپانی نیز دلیلی برای تغییر روند خود نخواهد داشت و طبق معمول برای سودآوری خود، به فرایند تکراری ساخت خود ادامه خواهد داد.

0