فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

دبیت کارت یا کردیت کارت


دبیت کارت یا کردیت کارت

امروزه با وجود کارت های مختلف به ویژه دبیت کارت های مستر و ویزا به راحتی میتوانید با متّصل شدن به آیپی غیر از ایران و بدون هیچ گونه محدودیتی از سایت های آمریکایی و... خریدهای اینترنتی خود را انجام دهید، این سیستم کارتی علاوه بر توانایی و مدیریت تراکنش ها، دسترسی به تمام محصولات و خدمات در سرتاسر دنیا را برای کاربران فراهم میکند.

 

ویژگی دبیت کارت ها ( مستر و ویزا کارت)

از جمله ویژگی های ویزا و مستر کارت ها نسبت به کارت های دیگر میتوان به، ایجاد موقعیت برای خریدهای اینترنتی در سایر سایت های خارجی و انجام تبادلات اینترنتی بدون وجود هیچگونه محدودیتی برای کاربران اشاره کرد.

 

شباهت دبیت کارت و کردیت کارت

با استفاده از دبیت کارت و کردیت کارت میتوان در هر جایی از دنیا پرداخت های غیر نقدی انجام داد، این کارت ها از نظر ساخت و کیفیت ضد سرقت و کاملاً ایمن هستند امّا، به دلیل تحریم بودن ایران،  کاربران از در اختیار داشتن این کارت ها محروم بوده و تنها قادر به دریافت اسکن می باشند.

 

کاربرد دبیت کارت

با دریافت کارت های ویزا مستر تنها می توانید از سایت های مختلف کالا و محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید، ولی این نکته را به یاد داشته باشید که این کارت هیچگونه تراکنش یا به عنوان مثال خرید بلیط هواپیما و غیره را شامل نمی شود.

 

تفاوت دبیت کارت و کردیت کارت

ویزا و مستر کارت

دبیت کارت: یک سیستم کاملاً پرداختی است که مستقیم به بانک متّصل و در هنگام کسر هزینه، مستقیم از حساب شما خارج میشود، سپس به مقدار پولی که در کارت شما موجود میباشد می توانید پرداخت های خود را انجام دهید.

 

کردیت کارت: کردیت کارت هم مانند دبیت کارت یک سیستم پرداختی است با این تفاوت که با این کارت می توانید بدون اینکه کارت شما موجودی داشته باشد خرید کنید یا پرداخت هایی که مبلغ آن بیشتر از موجودی حساب بانکی شما هست را انجام دهید.

 

مزایای استفاده از دبیت کارت

1-هنگام خرید با دبیت کارت های ویزا مستر، به صورت اتوماتیک مبلغ از حساب کسر خواهد شد.

2-با خرید اینترنتی می توانید میزان اعتبار مانده در حساب را از طریق سایت vanillagift.com  چک کنید.

3-دبیت کارت شبیه به کارت بانکی عمل میکند، بطوریکه با میزان اعتبار موجود در آن می توانید از سایت های خارجی به صورت اینترنتی کالا خریداری نمایید.

 

دبیت کارت در ایران

دبیت کارت همانند کارت های نقدی ریالی هستند که با ایجاد یک حساب بانکی میتوانید به اندازه موجودی حساب خود و با استفاده از رمز دوم کارت بانکی به صورت آنلاین خرید کنید، اما تفاوت این کارت­ها را میتوان در واحد پولی آنها دانست که دبیت کارت های ارزی به دلارآمریکا،  یورو،  پوند و دیگر ارزهای بین المللی میباشند.

 

دبیت کارت ارزی یا همان مستر کارت یا ویزا کارت چیست؟

کاربران با استفاده از دبیت کارت های ارزی به راحتی میتوانند خریدهای خود را انجام دهند، فقط این نکته را به یاد داشته باشید که این کارت ها  تنها در سایت های آمریکایی جوابگو هستند.

 

تفاوت مستر کارت با ویزا کارت

مقایسه دبیت کارت با ویزا کارت

مستر کارت و ویزاکارت هر دو از دسته کارت های اعتباری هستند و برای پرداخت از سایت های خارجی و ارائه خدمات مالی  مورد استفاده قرار می­گیرند، نکته آخر اینکه این گیفت کارت­ها قابلیت شارژ مجدد را ندارند و هنگام اتمام اعتبار آن، باید آنها را از سایت مجدداً خریداری نمایید.

مشکلات به وجود آمده در هنگام خرید از سایت های خارجی

1-گاهی اوقات ممکن است قیمت کالای مورد نظر از موجودی گیفت کارت شما بیشتر باشد و یا خریدتان با مالیات همراه باشد، بنابراین در هنگام خرید دبیت کارت، الزامی است که موجودی گیفت کارت شما  بیشتر از کالای مورد نظر باشد تا در زمان کسر مبلغ مالیات، با مشکل مواجه نشوید.

 

2-محدودیت هایی که روزانه برای خریدهای آنلاین مشخص میشود، با تراکنش های انجام شده در طول روز یکسان هستند.

3-درگاه های بانکی دبیت کارت­ها برای جلوگیری از کلاهبرداری و سواستفاده شدن،  محدودیت های خاصی را در نظر گرفته و اجرا نموده­اند.

4-در زمان خرید گیفت کارت به نوع پذیرش درگاه مورد نظر دقت نمایید، زیرا بعضی از این درگاه ها تنها از دبیت کارت­ها پشتیبانی میکنند.

 

شما با وارد کردن اطلاعات نادرست مانند موارد زیر، امکان استفاده از آن گیفت کارت را نخواهید داشت:

 

1-وارد شدن با آی پی ایران

ا2-شتباه وارد کردن تاریخ انقضا و کد CVV

0