فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

چرا درگاه اینترنتی کارت اعتباری من را قول نمی کند؟


ویزا و مستر کارت

دلایل رد ویزا / مسترکارت در خرید های اینترنتی

ویزاکارت ها و مسترکارت ها برخلاف کارت های اعتباری ایران، به خاطر برخی دلایل  نمیتوانند در همه پایانه ها مورد پذیرش قرار بگیرند، از جمله این دلایل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1-قوانین بین المللی

2-قوانین کشور صادرکننده و کشوری که در آن کارت مورد استفاده قرار میگیرد

3-قوانین بانک صادر کننده و بانک پردازش کننده نهایی

 4-قوانین خود مسترکارت و ویزا کارت

 

موارد مهم در رد شدن ویزا / مسترکارت در خرید های اینترنتی

1-پرداخت های متوالی از مکان های مختلف

2-در صورتیکه در سفر خود از کارت اعتباری بصورت متوالی استفاده می­کنید، بانک خود را از این موضوع مطّلع سازید.

3-استفاده از کارت در فواصل زمانی کم از مکان های مختلف، سبب غیرفعّال شدن حساب بانکی شما میشود، البته این مسدود شدن موقت میباشد و در صورت اطمینان بانک مجدد فعّال میگردد.

4-اگر شغل شما به گونه­ای است که مداوم در سفر هستید، این موضوع را برای بانک خود شرح دهید.

5-انجام خریدی گران قیمت که سابقه آن را نداشتید، برای مثال زمانیکه شما یکی از کارت های خود را صرفاً برای خریدهای روزانه و ارزان بکار گرفته­اید، چنانچه بخواهید از آن برای پرداخت های گران قیمتی مانند، خرید اتومبیل و..استفاده کنید، احتمال دارد بانک به درستی این خرید شک کرده و تا زمان کسب اطمینان، کارت شما را غیرفعّال نماید.

 

 

استفاده از کارت در زمانی که چیزی را رزرو یا کرایه نموده اید

اگر موجودی شما اندک باشد و در مقابل برای مثال، ماشینی را کرایه کرده باشید، ممکن است بانک با استفاده از کارتتان برای خرید های دیگر موافقت نکند و در اینصورت خرید شما رد شود، زیرا بانک نیاز به اطمینان دارد که موجودی شما از مبلغ کرایه شما کمتر نخواهد شد.

 

در صورتی که کارت شما در معرض سوء استفاده بوده باشد

گاهی اوقات بانک احساس میکند که کارت شما در معرض سوء استفاده و یا خطر است، برای مثال احتمال دارد شما در چند روز گذشته از وب­سایتی خرید کرده باشید که چندین گزارش از به سرقت رفتن اطلّاعات کارت های مختلف از آن بدست رسیده، در این حالت بانک به منظور محافظت از کارت شما، آن را غیرفعّال نموده و از طریق تماس یا ایمیل به شما خبر میدهد که باید رمز کارت خود را تغییر دهید.

ویزا کارت

 

رزرو یا خرید بدون موجودی کافی!

برخی از سایت ها همانند، بوکینگ و رزرو، در زمان خرید از شما مشخصات کارت میخواهند، ممکن است شما تصوّر کنید که در ابتدا نیازی به موجودی کارت ندارید، ولی باید گفت در صورت رزرو یا خرید میبایست به این نکته توجّه نمایید، چرا که بسیاری از سایت ها در این هنگام مبلغ بسیار کمی را از کارت شما کسر خواهند کرد.

 

عدم استفاده از وی پی ان و یا دیگر تغییر دهنده های IP

وی پی ان

در صورت حضور در ایران و پرداخت اینترنتی برای خرید مورد نظر، باید همیشه از  VPN و یا دیگر تغییر دهنده های   IP  استفاده کنید.

 

ناهمخوانی جزئیات

شما باید در هنگام خرید خود، تا حدّ ممکن از چند اطلاّعاتی بودن جلوگیری کنید، زیرا ممکن است این خرید برای فروشنده و یا شبکه بانکی شما مشکوک به نظر برسد و کارتتان غیرفعّال شود، بدین ترتیب حتماً می­بایست از وی پی ان کشوری استفاده نمایید که کارتتان از آنجا صادر شده و یا مقصد و یا مبدا شماست.

 

سخت گیری وبسایت و فروشنده

در صورتیکه قصد خرید محصولی را داشتید، حتماً قبل از انجام خرید خود، قوانین آن سایت را مطالعه نمایید، چراکه بسیاری از آنها سختگیری ها و قوانین مختص به خود را دارند، برای مثال ممکن است سایتی اروپایی، تنها کارت های صادر شده از قاره ی اروپا را قبول کند، نکته قابل توجّه این است که  برخی IP ها عمومی هستند و از آنها زیاد استفاده میشود مانند وی پی ان ها، در این حالت وبسایت ها میتوانند آنها را شناسایی کرده  و به کسانی که قصد پرداخت دارند، خدماتی ارائه ندهند.

 

سخت گیری در مورد نوع کارت

برخی از ارائه دهندگان خدمات و کالا، تنها انواع خاصی از کارت ها را  قبول می­کنند، برای مثال بعضی وب­سایت ها تنها Credit Card ها و عدّه­ای دیگر Debit Card ها را مورد قبول میدانند، توجّه داشته باشید که در این میان ممکن است برخی از فروشنده ها کارت های مجازی و یا هدیه را نیز نپذیرند.

 

در صورت پرداخت موفق، موجودی شما کمتر از میزان دپوزیت میشود

همانطور که میدانید انواع مختلفی از دبیت کارت ها هستند که هر کدام از آنها میزان مشخصی دپوزیت نیاز دارند، برای مثال اگر موجودی شما 120 دلار است و کارتتان نیازمند 100 دلار دپوزیت و قصد پرداخت 40 دلار را داشته باشید، در این حالت کارت شما پذیرفته نخواهد شد.

 

بن شدن کارت برای اطمینان از دزدیده نشدن آن!

اگر شما با کارت خود بخواهید از سایتی تاییده نشده کالایی مشکوک تهّیه نمایید، پرداخت شما موفّق نخواهد بود و در اینصورت بانک و شبکه ویزا کارت یا مسترکارت شک میکند که شاید کارت شما به سرقت رفته و یا اینکه شخصی در حال تلاش برای استفاده از کارت میباشد، در این هنگام برای شما پیامک یا ایمیلی ارسال میگردد و شرایط فوق اطلّاع داده میشود، در این موقعیت شما می­بایست تایید کنید که کارتتان به سرقت نرفته است.

 

3gscard مفتخر است به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، شرایط امکان استفاده از ویزا کارت آمریکا را برای هموطنان عزیز فراهم آورد.

0