فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

راهنمای استراژی های موثر League Of Legends؛ آیتم ها


 League Of Legends

استراتژی ها و آیتم های لیگ آو لجندز

متاسفانه باید گفت ناشران در عصرهای امروزی در تلاشند تا با انجام هر اقدامی، محصولات خود را با قیمت های گزاف بفروشند، بدین ترتیب در این صنعت، یک نام روز به روز بزرگتر میشود تا پای خودش را به پلتفرم ها باز کند،Free to Play  بازی هایی هستند که ارزش پرداخت یک ریال پول هم ندارند، در زمان صحبت بازی های  F2P ، ناخودآگاه یاد بازی های Freemium تلفن های هوشمند می­افتیم که برای تهیّه کوچکترین ایتم آنها نیز باید پول پرداخت میکردیم،

تیشه به ریشه زدن این بازی ها کار درستی نمیباشد، زیرا بزرگ­ترین عناوین عرصه Free to Play یعنی Dota 2 و League of Legends روز به روز در حال عظیم تر شدن هستند و بازیکنان بیشتری به سمت خود جذب می کنند تا به محبوبیتشان اضافه شود.

 

 League of Legends یکی از بزرگترین بازی های رقابتی میباشد چرا که توسعه دهندگان LoL در تمام این سال ها و با فراهم کردن نه یک بازی، بلکه یک دنیای مستقل و بدون سیاست های نادرست بازی های رایگان، جایگاه خود را در پلتفرم PC مستحکم نموده اند، از سوی دیگر سبک MOBA  در ایران در حال افزایش است، بنابراین سعی کردیم تا با معرفی این سبک از بازی League of Legends کمکی به جایگاه این ژانر بازی ها کنیم، در این مقاله ابتدا با سلسه مراتب این سبک و سپس نام های بزرگ این بازی آشنا خواهیم شد.

 

قسمت اول: قوانین ابتدایی

قسمت دوم: قهرمان ها و نقش آن ها در بازی

قسمت سوم: لاین ها

قسمت چهارم: جنگل

قسمت پنجم: آیتم ها

قسمت ششم: راهنمایی های پیشرفته

 

گلد، واحد پولی لیگ آو لجندز

این یک واحد پولی برای خرید آیتم میباشد و از المان های بازی موبا به شمار می­رود، در لیگ آو لجندز، گلد نام دارد که از طریق آن چمپیون ها می توانند در Shop هایی که در مقر اصلی تیم شان هست، اقدام به خرید آیتم های مختلف کنند و از طریق آیتم ها، قدرت خود را در طول بازی ارتقا دهند، در ابتدا به هر یک از ده چمپیونی که در بازی شرکت می کنند، مقدار مشخصی طلا تعلّق می گیرد.

 

 

چمپیون ها با انجام فعالیّت های مختلف از قبیل، وارد کردن ضربه نهایی به مینیون ها و هیولا ها، کشتن قهرمانان حریف و یا نابود ساختن سازه ها میتوانند میزان دارایی خود را افزایش دهند، زیرا در هر ثانیه بطور خودکار، مقدار پول به حساب آنها ریخته میشود (Passive Gold Gain)، جالب است بدانید که هر بازیکن در Summoner’s rift برای ابتدای بازی مبلغی برابر با 500 واحد می­گیرد و هر ده ثانیه هم 20،4 طلای اضافه دریافت می­کنند.

 

فعالیت ها

کشتن مینیون ها و هیولا ها

لیگ آو لجندز

 

می توان با وارد کردن ضربه نهایی به مینیون ها یا هیولا ها (Last Hitting)، مقدار مشخصی طلا کسب کرد، بدین ترتیب با کشتن مینیون ها بر اساس زمان، طلای بیشتری دریافت میشود که هرچه مقدار بیشتر باشد، ارزش آنها نیز زیادتر است، اندازه طلاهای بدست آورده از کشتن هیولاها به زمان ظاهر شدن آنها در نقشه بستگی دارد نه زمان کشته شدنشان، از سوی دیگر برخی دیگر از قهرمانان میتوانند با تولید واحدهایی که توسط هوش مصنوعی کنترل میشوند، با از بین رفتن آنها مقدار مشخصی پول دریافت کنند، در این قسمت با کشتن هیولاهای بزرگ مانند بارون نشر، به همه اعضای تیم پاداش داده میشود و به قهرمانیکه آخرین ضربه را زده است، 25 عدد بیشتر از بقیه طلا داده خواهد شد.

 

کشتن قهرمانان یا کمک در کشتن آن ها

راهنمای استراژی های موثر League Of Legends؛ آیتم ها

در این مرحله شما با کشتن هر چه بیشتر قهرمانان، مقدار طلای بیشتری می­گیرید، هر چه تعداد  (Kill)های شما بعد از آخرین بار مردنش (Death) بیشتر باشد، پول حاصل شده نیز زیادتر خواهد بود، معمولاً هر قهرمان بین 15 تا 500  واحد طلا ارزش دارد، دقّت کنید که آخرین نفری که ضربه نهایی را به قهرمان میزند، تمام این پول را دریافت خواهد کرد و 50% آن نیز سهم کسانی میشود که در کشتن حریف دست داشتند، تقسیم میگردد، در پاسخ به سوال کمک رسانی در کشتن یک قهرمان چه معنی دارد، میتوان گفت که در بازه زمانی ده ثانیه آخر قبل کشتن، به او آسیب وارد می­کنند و یا از طریق برخی آیتم ها، قهرمانی که ضربه نهایی را وارد کرده را درمان می­نمایند، توجّه داشته باشید کسی که برای اولین بار یکی از حریفانش را در طول بازی میکشد، 100 واحد طلای اضافه با عنوان First Blood میگیرد.

 

نابود ساختن سازه ها

با از بین بردن برج ها، بین 100 تا 175 واحد پول به اعضای تیم تعلّق می­گیرد و به قهرمانانی که در این فعالیّت نقش داشتند، تا سقف 150 واحد، طلای اضافه عرضه میشود، با نابود کردن اینهیبیتور ها و نکسوس ها هم میتوان 50 واحد طلا پاداش داد که البته این مقدار دریافتی بی فایده میباشد چرا که با نابودی آن، بازی تمام میشود.

 

آیتم ها

آیتم های League Of Legends

آیتم ها را میتوان از فروشگاه ها به راحتی خریداری کرد چرا که یکی از ابزارهای پایه­ای بازی لیگ آو لجندز به شمار میروند و بهترین عامل برای ارتقا سطح قدرت و توانایی یک قهرمان به حساب می­آیند، در این بازی هر قهرمان دارای 6 آیتم و یک Trinket میباشد، به همین دلیل، انتخاب آیتم ها، قدمی مهم برای رسیدن به پیروزی هستند، با فروش آیتم ها تنها میتوان 70 درصد پول خرید آنان را به حساب قهرمان برگرداند.

 

تقسیم بندی آیتم ها

دسته بندی

 شما میتوانید آیتم های دسته بندی شده را در صفحه ابتدایی فروشگاه مشاهده کنید.

 League Of Legends؛ آیتم ها     

Starter Items   آیتم هایی میباشند که در هر بازی به قهرمانان آن  تعلّق می­گیرد و معمولاً برای  لحظات اولیه بازی که در جنگل هستند بسیار مفید و کاربردی میباشند، در موارد زیر به تعدادی از آیتم ها اشاره خواهیم کرد.

 

Tools: شامل آیتم های مصرفی و ترینکت ها.

Defens:  آیتم های که ویژگی دفاعی قهرمانان را، از قبیل مقدار Health، آرمور و Magic Resistance را تقویت می­کنند.

Attack: تقویت کننده خصلت های متکی بر Attack Damage  مانند Attack Speed و Critical Strike Chance هستند.

   Magic: این آیتم ها، ویژگی هایی که مبتنی بر Ability Power هستند را بهبود می­بخشند، همانند Mana و یا Cooldown Reduction

 Movement: این آیتم ها وظیفه افزایش سرعت قهرمان را در نقشه دارند.

رده بندی

آیتم ها را بر اساس میزان توانایی به چهار دستهBasic :، Advanced،  Legendary و Mythical تقسیم بندی میکنند.

رتبه بندی آیتم ها

Basic، پایه و اساس سایر آیتم ها را تشکیل میدهند به همین دلیل با تهیّه Basicها دیگر نیازی به سایر آیتم ها نخواهید داشت،  Advanced آیتمی است که از مجموع Basicها ساخته شده و دارای یک دستور تهیّه میباشد همچنین مقدار طلای مورد نیاز برای خریدش از جمع تمامی آیتم های پایه بیشتر است.

با خرید هر یک از آیتم های پایه­ای که تشکیل دهنده آنها  advancedها هستند، قیمت آن آیتم از قیمت کل  Advanced  کم خواهد شد و این بدین معنی میباشد که قسمت بیشتر advanced  خریداری شده است، همین جریان برایآیتم های Legendary نیزصدق می کند، بدین ترتیب چنین آیتمی حداقل از یک آیتم Advanced تشکیل شده، از طرفی دیگر Mythical نیز از دسته آیتم هایی هستند که در آنها حداقل یک آیتم Legendary  وجود دارد.

 

آیتم های مصرفی

راهنمای استراژی های موثر League Of Legends؛ آیتم ها

آیتم های مصرفی، از دو جهت با دیگر آیتم ها قابل مقایسه هستند، یکی از این ویژگی ها قابل انباشته شدن هست  و دیگری همانگونه که از اسمش پیداست، قابل مصرف بودن که پس از مدتّی بطور دائمی حذف میگردد، نوعی دیگر از آیتم­های مصرفی شارژی میباشند که تفاوتشان با سایر ایتم های دیگردر انباشته شدن است بدین معنی میتوانند با خرید دو تا از آن ها، جاهای خالی ایتم را پر نمایند، با به اتمام رسیدن شارژ های موجود، دیگر نیازی به خرید مجدّد نیست بلکه شما میتوانید  با بازگشت به مقر تیم، آنها را دوباره انها را پر کنید

 

تعدادی از آیتم های مصرفی، قبل از خرید ، به سرعت

برخی دیگر از آیتم های مصرفی، بلافاصله پس از خرید، استفاده می شوند و هیچ یک از 6 جایگاه آیتم را پر نمی­کنند، این گونه آیتم ها، اغلب Elixir هایی هستند که یکی از خصلت های قهرمان را برای مدت مشخصی قبل از خرید، افزایش می دهند.

 

ترینکت

آیتم های بازی لیگ‌آو لجندز

جایگاه هفتم: این جایگاه ها بیشتر به ترینکت ها برای تیم و مشخص کردن نقشه میباشد و در نهایت  True Sight را به ارمغان می آورند، برای مثال Warding totem نوعی آیتم مصرفی و شارژی هستند که میتوان آن را در محل مشخصی از نقشه قرار داد تا کاربلدی بصورت نامرئی، شعاع محدودی را برای یک تایم مشخص و بر اساس لول بکار گرفته شده، روشن نماید که از این آیتم بیشتر میتوان برای زیر نظر گرفتن حرکات و جلوگیری از گنگ شدن استفاده کرد، یکی دیگر از آیتم هایی را که میتوان  برای نابود ساختن تله های نامرئی  تیم حریف بکار گرفت، Sweeping Lens میباشد که به وسیله آن میتوان همه آیتم های نامرئی در شعاعی محدود را مشاهده کرد.

 

  Oracle Alteration: این آیتم نیز همانند  Sweeping Lends عمل می کند با این تفاوت که در یک جای ثابت قرار ندارد و قهرمان بازی را که از آن استفاده کرده، برای مدّت کوتاهی همراهی میکند و در نهایت  تمامی آیتم ها و قهرمانان نامرئی را در دایره­ای به مرکز آن قهرمان، تعیین می­نماید.

Farsight Alteration  : واردی مرئی است که شعاع بسیار بزرگی را در بر می گیرد و بر خلاف وارد های نامرئی، دوره حیاتش به زمان مشخصی محدود نمی شود.

تاثیر آیتم ها

آیتم های بازی

آیتم هایی که توسط قهرمانان خریداری میشوند، میتوانند تاثیرات زیادی را روی افزایش قدرت خصلت های خام آنها بگذارند، اما برخی دیگر توانایی دیگری دارند که از جمله آنها میتوان به مجهز کردن قهرمانان به قدرت ویژه­ای بالاتر از افزایش میزان خصلتشان اشاره کرد.

  :Statistics نوعی از آیتم ها هستند که تاثیر آنها بیشتر روی بهبود قدرت خصلت های قهرمان مثلاً افزایش Attack Damage یا Ability Power میباشد که معمولاً تعدادی از آیتم های غیر مصرفی را در بازی شامل میشوند، با اینکه این آیتم ها فقط به این دسته محدود نمیشوند، اما میتوانند در دسته های پایین تری نیز قرار بگیرند.

 

 Actives: شما به راحتی میتوانید با فشردن کلید مخصوص به هر ایتم، اثر آنها را فعّال کنید، چرا که هر کدام از این آیتم ها همانند 4 مهارت اصلی قهرمان ها عمل می­کنند.

 

Passives: نمونه ای از آیتم ها هستند که بصورت خودکار و بدون فعّال سازی همانند قابلیت Passive هر قهرمان میتوان از آنها استفاده کرد، Passive روی قهرمانانی که مالک انها هستند، تاثیری ندارند.

 

Auras:  آیتمی است که بیشتر قهرمان­ها و یونیت ها از ویژگی های آن  در دایره ای با شعاع محدود استفاده می­کنند، با توجّه به اینکه خود مالک نیز از این آیتم بهره مند است، امّا در بازی بعنوان قهرمان تحت تاثیر شناخته نمیشود بنابراین، زمانیکه دو قهرمان در کنار یکدیگر قرار می­گیرند، اثر Auras دو برابر میگردد.

 

Consumables: نوعی آیتم های مصرفی هستند که تا قبل از استفاده هیچ اثر خاصی ندارند، همانطور که در مباحث بالا توضیح دادیم، روشن کردن بخشی از نقشه با Ward ها، یا افزایش برخی خصلت های قهرمان با استفاده از Potion و Elixir ها از جمله کارهای این آیتم میباشد که در صورت مصرف، برای همیشه نابود شده و یا باعث کاهش یکی از

شارژرهایش میشود.

 

اثر های خاص

آشنایی با آیتم های بازی آنلاین

برخی آیتم ها منحصر به فرد هستند، به همین دلیل در صورتیکه قهرمان بازی یک ایتم یکسان را دو بار بخرد، تنها میتواند از اثر یکی از آنها استفاده کند، برای دیدن اثر منحصر به فرد بودن آن آیتم در توضیحات آن، کنار آن اثر خاص، تگ  Unique  نقش خواهد بست، این اثرات نشان دهنده این هستند که روی تمامی آیتم ها اعمال میشوند نه تنها یک آیتم خاص، برای مثال تصوّر کنید که دو آیتم کاملاً بی ربط هر دو دارای اثر منحصر به فرد باشند، در این حالت اثر تنها روی یکی از آنها اعمال خواهد شد.

اگر اثری منحصربه فرد، نام بخصوصی نداشته باشد، در صورت خرید دو آیتم مجزا که هر دو از آن اثر بهره می­برند، محدودیتی اعمال نمیشود، در نتیجه قهرمان دو بار از آن اثر استفاده می کند، برای مثال ممکن است دو آیتم، اثر کاهش 10 درصدی Cooldown ها را  بدون نام خاصی داشته باشند، با خرید هر دو این آیتم ها، Cooldown  در مجموع 20 درصد کاهش می یابد، امّا اگر یکی از این ها دو بار خریداری شود، تنها همان کاهش 10 درصدی برایش اعمال میگردد.

 

ما به کسانی که برای اولین بار بازی لیگ آو لجندز را انجام می­دهند توصیه می­کنیم که حتماً از راهنمای ابتدای بازی برای انتخاب آیتم های قهرمان استفاده کنید، زیرا این آیتم ها کاملاً به نقش قهرمان در طول بازی وابسته هستند و فاز لاین میتواند برای شما راحت تر شود، در ابتدا می­بایست  بعد از هر بازگشت و رسیدن به مقر اصلی، حداقل چند Health Potion را با خود به همراه بیاورید و سپس بعد از رسیدن پولتان به حدّ کافی، سراغ آیتم های ضروری دیگری که برای قهرمان لیست شده بروید، توّجه داشته باشید که این آیتم ها به روند بازی و حریفانتان بستگی دارد، بنابراین  تا جای ممکن از بازی خود تجربه کسب کنید تا بتوانید آیتم های لازم را بهتر بشناسید.  

0