فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

اوریجین Origin چگونه نرم افزاری است و چه امکاناتی دارد ؟


اوریجین Origin

نرم افزار اوریجین چیست ؟

نرم افزاری است که توسط شرکت  Electronic art در سال ۲۰۱۱ با هدف توزیع بازی ها به صورت دیجیتالی آغاز به کار کرد، این برنامه در ابتدای این سال بازی های EA را به فروش می رساند، ولی بعدها تصمیم گرفت بازی های شرکت­های دیگر همانند بیلیزارد، سوپر سل و …  را نیز در لیست فروش خود قرار دهد و به این ترتیب اوریجین رابطی بین کاربر و کمپانی های بازی ها به صورت دیجیتالی شد.

Origin یک شبکه مدیریت بازی های رایانه ای است که با قاطعیت می توان گفت حدود 80 درصد شبیه به نرم افزار شرکت Valve یعنی نرم افزار استیم می باشد.

مقایسه اوریجین و استیم

نرم افزار اوریجین را میتوان از لحاظ بسیاری از قابلیت ها شبیه استیم دانست که از جمله انها میتوان به: امکان گفتگوی انلاین برای بازیکنان، داشتن فروشگاه دیجیتالی، داشتن سیستم گارانتیف به این شکل که تمام بازی های داخل کلاینت ضمانت شده هستند و در صورت نارضایتی کاربر از خرید به مدت مشخص، این سیستم به خریدار کمک میکند تا در مقابل برگشت بازی، هزینه آن نیز به کاربر برگردانده شود، دعوت دوستان در اوریجین، قابلیت voice chat برای صحبت با دوستان از طریق میکروفون کامپیوتر میتوان اشاره کرد.

استیم و اوریجین

تفاوت اوریجین با استیم

از جمله تفاوت های این دو نرم افزار میتوان به امکان تغییر ایمیل و پسورد در اوریجین، تغییر نام یوزر و داشتن سیستم گارانتی بازی در اوریجین اشاره کرد که در استیم وجود ندارد.

اوریجین Origin بدون محدودیت مکانی

یکی از مزیت های استفاده از این نرم افزار این است که، کاربر میتواند در هر مکان و با هر کامپیوتری به راحتی وارد اکانت اوریجین خود شود و بازی را مجدّد نصب نماید و بصورت آنلاین به بازی بپردازد.

استفاده از اکانت اوریجین چه امکانات ویژه ای را در اختیار کاربر می گذارد ؟

صفحه ورود اوریجین

در صورت داشتن اکانت اوریجین کاربران میتوانند به راحتی بازی های خود را بصورت اورجینال تهیه کنند و با این کار

از تخفیفات فصلی و مناسبتی اوریجین برای خرید بازی های مورد علاقه خود بهره مند شوند .

اعضای EA هر چند وقت یکبار بازی های رایگانی را برای دانلود در اختیار کاربر قرار می دهند، که برخی از آنها ارزش زیادی برای تهیه کردن دارند، امکان دانلود اوریجین با قابلیت داشتن توقف و ادامه از دیگر مزیت های این نرم افزار میباشد.

یکی دیگر از ویژگی های اوریجین این است که با اضافه شدن بازی دلخواه کاربر به اکانتش، این بازی در حساب او خواهد ماند و بازیکن میتواند هر زمان که خواست آن را روی سیستم خود دانلود نماید، پیشنهاد میکنیم برای یکبار هم شده این سیستم را تجربه کنید.

0