فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

10 بازی برتر ایکس باکس در کنسول های سری x و s


بازی های ایکس باکس

ایکس باکس از قدرتمندترین و پرطرفدارترین کنسوب های بازی در سراسر دنیاست. اگر شما دارنده این کنسول مایکروسافت هستید، پس یک فرد خوش شانس به‌شمار می‌آیید. مایکروسافت هرچند سال یکبار نسخه جدیدی از ایکس باکس را با تغییرات و امکانات ویژه‌ای روانه بازار می‌کند. در این مقاله به معرفی 10 بازی برتر این کنسول می‌پردازیم که نه تنها در کنسول‌های کوجود در بازار، بلکه در نسخه‌های بعدی نیز می‌توانید از تجربه بازی کردن با آن ها لذت ببرید.

  1. Red Dead Redemption 2

تاریخ انتشار: مهر 97 | سازنده: Rockstar Games

چه در حالت داستانی بازی میان دشت ها اسب‌سواری کنید یا با دوستانتان در حالت آنلاین در خیابان های Saint Denis خرابی به بار بیاورید‍، دنیای جدیدی که Rockstar خلق کرده همچنان بهترین لحظاتتان با این کنسول را خواهد ساخت. البته بازی به جز در سری X به صورت 60 هرتز نبوده و شاهد لودینگ‌های 90 ثانیه ای خواهید بود.

Red Dead Redemption 2

 

  1. Sekiro: Shadows Die Twice

تاریخ انتشار: اسفند 97 | سازنده: FromSoftware

با این که بازی در ابتدای 2019 و روی Xbox One و PS4 عرضه‌شد، اما با به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌هایی که بر روی Xbox Series X خواهید دید، بهترین تجربه از این بازی زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این بازی بر روی  60 فریم در ثانیه فیکس شده است که پیشرفتی بزرگ محسوب می‌شود.چه تجربه اولتان باشد چه دوباره بخواهید عمیق‌تر در بازی کند و کاو کنید، Sekiro با زمان‌های بارگزاری کوتاه و نرخ تازه‌سازی بالا یک انتخاب عالی برای گذران وقت با Xbox Series X خواهدبود.

Sekiro: Shadows Die Twice

 

  1. Halo: The Master Chief Collection

تاریخ انتشار: آبان 93 | سازنده: 343 Industries

شش بازی زیر یک سقف (همه به جز Halo 5: Guardians). بازی‌هایی که دوباره هم از لحاظ گرافیکی و کیفیت جزپیات بازسازی شده‌اند و هم از 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند. جالب این که اولین عرضه بازی‌ها با کیفیت 480i و 30fps بوده است.

نسخه بعدی در مجموعه‌ی Master Chief، Halo Infinite، پاییز 1400 منتشرمی‌شود.

Halo: The Master Chief Collection

 

  1. Forza Horizon 4

تاریخ انتشار: مهر 97 | سازنده: Playground Games

یکی از بهترین بازی‌های تاریخ در سبک مسابقه‌ای است که رتبه‌ی اول را در بین بازی‌های اختصاصی مایکروسافت تا به امروز به خود اختصاص داده است. Forza Horizon 4 در نسخه‌ی Series X با بارگزاری‌های کوتاهش دیگر خبری از لگ هنگام تعویض ماشین‌ها نخواهدبود (حتی اگر 700 ماشین را در گاراژتان پارک کرده‌باشید).با این که دو سالی از عرضه‌ی این بازی می‌گذرداما همچنان تجربه ی فوق العاده ای خواهد بود. البته هر ماه چندین ماشین جدید هم طی به‌روزرسانی‌های متعدد به بازی اضافه می‌شود.

Forza Horizon 4

 

  1. NBA 2K21

تاریخ انتشار: آبان 99 | سازنده: Visual Concepts

اشتباه نکنید! این نسخه، همان بازی روی Xbox One نیست، NBA 2K21 روی Xbox Series X یک نسخه‌ی کاملا جدید ساخته‌شده برای نسل بعد است که شامل حالت‌های مختلف بازی، تکنیک‌ها، گرافیک و بسیاری چیزهای دیگر است که آن را فوق العاده می کند. در حقیقت، می‌شود گفت که این بازی نزدیک‌ترین تجربه به نسل بعدی خواهدبود. علاوه‌ بر این یک شبیه‌ساز خیلی خوب بسکتبال است.

NBA 2K21

 

  1. Call of Duty: Black Ops Cold War

تاریخ انتشار: آبان 99 | سازنده: Treyarch, Raven Software

کال آف دیوتی این نسل را بسیار بهتر از نسل قبل در سال 2013 شروع کرد (با بازی نه چندان به یادماندنی Ghosts). Black Ops Cold War یک سفر کامل به خاطرات دهه 80 خواهدبود. این بازی بر روی Xbox Series X بسیار زیباست و نیز قابلیت بازی به صورت 120 هرتز را نیز دارد.

Call of Duty: Black Ops Cold War

 

  1. Yakuza: Like a Dragon

تاریخ انتشار: آبان 99 | سازنده : Ryu Ga Gotoku Studio

بله، این بازی گاهی احمقانه است، ولی وقتی که در مسیر اصلی داستان قرار می‌گیرید، یکی از بهترین داستان‌های بازی‌های ویدیویی در سال 2020 را روایت می‌کند. Ichiban Kasuga و دار و دسته‌ی وفادرش که از جنوب شهر می‌آیند، هر کدام به سبک خود همراه با طراحی استاندارد و خیر کننده شان، مارا مجذوب خود می  کنند. Yakuza: Like a Dragon یک بازی خنده دار و احساساتی است که در نسخه های انگلیسی زبان و ژاپنی دوبله و بازیگری شده و از طرفی به عنوان یک بازی نقش آفرینی فوق العاده، شباهت هایی نیز با بازی های کلاسیک دارد.

Yakuza: Like a Dragon

 

  1. Watch Dogs: Legion

تاریخ انتشار: آبان 99 | سازنده : Ubisoft Toronto

این بازی، فقط نشان‌دهنده‌ی قدرت تکنولوژی ray-tracing در کنسول Series X نیست. قدم رو به جلوی بزرگی برای Ubisoft است. به خصوص در بازی‌هایی که داستانشان در آینده نزدیک رقم می‌خورند. سیستم جدیدی در این بازی به کار گرفته‌شده‌است که شما می‌توانید به جای هر کسی (NPC) در بازی نقش‌آفرینی کنید، هرچند که همیشه بی نقص به نظر نمی رسد، اما روش‌های زیادی که به بازیکن برای ادامه‌ی روند بازی می‌دهد، دنیای فوق العاده برای ماجراجویی در اختیار می گذارد. در سال 2021 حالت آنلاین بازی با محتواهای جدید به‌روز می‌شود و بخش داستانی جدیدی نیز اضافه خواهدشد.

Watch Dogs: Legion

 

  1. Gears 5

تاریخ انتشار: شهریور 98 | سازنده : The Coalition

نسخه 2019 این بازی را می‌توان جذاب‌ترین عنوان Series X در زمان معرفی کنسول به‌شمار آورد. ویژگی‌هایی مثل نورپردازی بهتر، Raytracing و قابلیت 120fps در بازی‌های چندنفره خاص نسخه‌ی نسل جدید هستند. کلام آخر این که اگر Gears 5 را در سال گذشته تجربه نکرده‌اید، Series X موقعیتی عالی برای انجام این بازی برای اولین بار است.

Gears 5

 

  1. Assassin’s Creed Valhalla

تاریخ انتشار: آبان 99 | سازنده : Ubisoft Montreal

این بازی به‌طور اختصاصی برای نسل بعد ساخته نشده‌بود، ولی غیرممکن است تا محو تماشای اجرای این بازی در Xbox Series X نشویم. گاهی سخت است که روی محتوای بازی تمرکز کرد و غرق در نورپردازی خیره‌کننده وطراحی فضای فوق‌العاده‌ی محیط‌های مختلف آن نشد، چه در هنگام تسخیر و غارت و یا سختن یک امپراطوری با رزلوشن 4K و 60fps. با توجه به برنامه‌ریزی Ubisoft در سال 2021، دو بسته‌ی اضافه برای این بازی برای دانلود آماده خواهدشد. Wrath of the Druids و The Siege of Paris.

Assassin’s Creed Valhalla

 

بازی‌های بعدی Xbox Series X

Hitman 3 در 1 دی

The Medium در 9 دی بازی انحصاری

It Takes Two در اسفند

Left 4 Dead در تیر

Far Cry 6 هنوز تاریخ انتشار مشخص نشده

Microsoft Flight Simulator در نیمه دوم 2021

Halo Infinite در تابستان 1400 بزرگترین بازی Series X در سال 2021

CrossfireX

S.T.A.L.K.E.R 2

Warhammer 40000: Darktide

Among Us

GTA 5 نسخه‌ی نسل بعدی

Battlefield یک بازی جدید

Hogwarts Legacy

Resident Evil Villag

 

بازی هایی که در این لیست به آن ها اشاره کردیم، از دید ما بهترین پیشنهادات برای لذت برد از xbox، با این حال اگر فکر می کنید بازی بوده است که از قلم افتاده باشد، پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0