فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

ویژگی های ایکس باکس وان xbox one


 xbox one

تبدیل گوشی هوشمند به کنترلر ایکس باکس وان

شما برای استفاده از گوشی همراه خود به عنوان ایکس باکس وان لازم است ابتدا اپلیکیشن Smart Glass نسخه مخصوص کنسول xbox one  را روی گوشی خود نصب کنید تا به راحتی بتوانید از اینترنت استفاده و در منوهای مختلف کنسول بچرخید، زیرا این برنامه دارای یک محتوای اضافی برای خرید بازی است که به وسیله ان میتوانید به اچیومنت های خود دسترسی پیدا کنید.

استفاده از اسکایپ در ایکس باکس

ماکروسافت به تازگی توانسته است قابلیت استفاده از چت تصویری را در ایکس باکس وان اضافه کند  تا بتوانید با کیفیت 1080p  با 9 نفراز دوستانتان در ارتباط باشید، برای دانلود و نصب این اپلیکیشن در دوربین دستگاه کینکت عبارت xbox bing skype  را بگویید.

ورزش کردن با برنامه Xbox One Fitness :

ایکس باکس فیتنس

در صورت داشتن اشتراک گلد به راحتی میتوانید اپلیکیشن Xbox Fitness App را به صورت رایگان دانلود کنید و تا 6 ماه بصورت رایگان از ورزش های اولیه ایکس باکس وان فیتنس بهره مند شوید.

ویژگی های اپلیکیشن Xbox Fitness App :

  • بررسی ضربان قلب و وضعیت ماهیچه ها همچنین کالری های مصرف شده با استفاده از کینکت
  • اطلاعات لازم جهت فرم و تناسب اندام را در اختیار شما قرار می دهد.
  • پس از اتمام دوره 6 ماهه رایگان اپلیکیشن باید برای استفاده ی مجدّد از آن هزینه پرداخت کنید.

امکان تغییر دکمه ها بر روی کنترلر

در صورتیکه با حالت عادی وضعیت و محل قرارگیری دکمه ها در کنترلر راحت نیستید میتوانید عملکرد دکمه ها ، مقدار لرزش کنترلر و حساسیت آنالوگ ها را با توجه  به راحتی خود تغییر دهید .

برای مثال، عملکرد دکمه A را می توانید با دکمه X جا به جا کنید.

به منظور تغییر دکمه های روی کنترلر به قسمت تنظیمات بروید و گزینه Button Mapping را انتخاب کنید، این بخش برای تمام کنترلرهای کنسول قابل اجراست که البته بیشتر برای کنترلر Elite  ساخته شده که مربوط به کنسول ایکس باکس وان می باشد.

 

استریم با ایکس باکس وان

استریم xbox

شما میتوانید از اپلیکیشن Twitch برای استریم کردن بازی ها به صورت زنده و ضبط آن ها استفاده کنید، نسخه ایکس باکس وان این اپلیکیشن برای شما قابلیتی را فراهم می کند که میتوانید استریم پلتفرم های دیگر را هم مشاهده کنید.

استفاده از راهنمای مدیای ایکس باکس برای پخش فیلم در ایکس باکس وان

با استفاده از راهنمای ایکس باکس میتوانید به راحتی به فیلم های قسمت آرشیو دسترسی پیدا کنید و با کنسول ایکس باکس خود به تماشای فیلم و سریال های تلویزیونی بپردازید، جالب است بدانید که کنسول ایکس باکس علاوه بر تجربه بازی، به شما قابلیت تماشای فیلم های لذت بخش را نیز میدهد، برای مشاهده برنامه های مورد علاقه خود، کافیست با گفتن عبارت  Xbox Bing House of Cards به کینکت، سریال  را از طریق نت فلیکس تماشا کنید.

بازی ها و خلاقیت های خود در بازی را ضبط کنید

یکی از قابلیت های دیگر این کنسول، ضبط صحنه دلخواه است که برای این کار باید از عبارت Xbox Record That  استفاده کنید و از طریق کنترل پنل ضبط بازی ، به مدت 30 ثانیه از آخر بازی خود را ذخیره نمایید.

با گفتن عبارت Xbox Snap Game DVR می توانید 5 دقیقه ی آخر بازی خود را ضبط کنید.

 

آپلود ویدیو در ایکس باکس

آپلود در ایکس باکس

شما با نصب اپلیکیشن یوتیوب در کنسول خود و با انتخاب گزینه Upload پس از راه اندازی برنامه میتوانید به راحتی بازی هایی را که ضبط کرده اید را به اشتراک بگذارید، از طریق لینکی که برایتان ارسال میشود قادر خواهید بود که ویدئو خود را ویرایش و یا مشاهده کنید همچنین ویدئوهایی را که در استودیو ایکس باکس خود آپلود کرده اید را در اکانت  OneDrive خود ذخیره نمایید.

 

استفاده از کینکت ایکس باکس وان به صورت صحیح

 xbox one

برای استفاده از  کینکت باید بطور مستقیم به آن نگاه کنید تا میکروفون دقیقاً رو به شما زوم باشد و صداهای اطراف را دریافت نکند، در این حالت فرمان های صوتی بصورت کاملاً شفاف به کینکت منتقل خواهند شد، به خاطر بسپارید که در صورت نداشتن نگاه مستقیم به دوربین، حرف های شما توسط این دستگاه نادیده گرفته میشود.

 

فرمان های صوتی ایکس باکس:

ایکس باکس

پرکاربردترین فرمان صوتی ایکس باکس Xbox Select نام دارد. اما چرا پرکاربردترین؟

  Xbox Select این قابلیت را دارد که به کنسول اجازه میدهد لیستی از فرمان های صوتی را به شما ارائه دهد تا اگر دستوری را فراموش کردید، از این طریق پیدا کنید.

0