فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

۱۰ نکته‌ی جدیدی که باید در ارتباط با ایکس باکس اسکارلت بدانید


ایکس باکس

شرکت ماکروسافت در کنفرانس خود در مراسم E3 2019،  نمایش‌های مختلفی از بازی‌هایی چون Gears 5،   Borderlands 3  و حتی سرویس اکس‌باکس گیم پس آلتیمیت و نسل جدید کنترلر الیت را ارائه کرد ولی در پایان، هدف چیزی جز رونمایی از نسل جدید کنسول بازی‌ این شرکت که فعلا با اسم رمز پروژه‌ی اکس باکس اسکارلت از آن یاد می‌شود، نبود، اگر قابلیت هایی که ماکروسافت در طی مراسم به آنها اشاره کرد حقیقت داشته باشد، اکس‌باکس جدید یک کنسول بازی تمام عیار و قدرتمند خواهد بود، در ادامه ما به  بررسی ۱۰ ویژگی جدید از این کنسول که در مراسم E3 2019 به آن‌ها اشاره شده است می‌پردازیم.

 

۱۰ نکته اکس باکس اسکارلت

 

۱- درایو حالت جامد (SSD)

درایو ایکس باکس

SSD‌ها یا درایوهای حالت جامد در دسته‌ی‌ تکنولوژی‌هایی هستند که این روزها به شدت فراگیر شده‌اند، باتوجّه به اخبار گذشته، شرکت سونی اعلام کرده است که در کنسول نسل بعدی خود برای افزایش سرعت پردازش و بارگزاری مراحل از SSD استفاده خواهد کرد، بدین ترتیب شرکت مایکروسافت به منظور جا نماندن از رقیب اصلی خود گفت که اکس باکس اسکارلت قطعاً دارای SSD خواهد بود و طبق مقایسه‌ای که انجام میگیرد تا ۴۰ برابر سریع‌تر نسبت به کنسول فعلی عمل میکند.

 

۲- پردازنده‌ی سفارشی

cpu

پردازنده این کنسول بصورت سفارشی و با همکاری شرکت‌های مایکروسافت و AMD تولید شده است، همچنین در این چیپست فناوری Zen 2 و Navi به کار برده شده که در اصل شباهاتی به پردازنده‌ی کنسول نسل بعدی سونی هم دارد، ساخت سفارشی این پردازنده از طرف دو شرکت، ویژگی های جالبی را برای کاربران رقم خواهد زد.

 

۳- حافظه‌ی رم GDDR6

حافظه رم

ماکروسافت در رابطه با ساخت حافظه رم، اعلام کرد که در این سری از GDDR6 استفاده کرده است، این رم دارای حافظه ی ۱۶ تا ۲۴ گیگابایت بوده که خود بسیار بیشتر از حافظه‌ی ۱۲ گیگابایتی Xbox One X میباشد، مصرف انرژی کمتر، پهنای باند بیشتر و سرعت انتقال بسیار بالا را میتوان از جمله ویژگی های این حافظه دانست.

 

۴- تا چهار برابر سریع‌تر از Xbox One X

سرعت بیشتر

ماکروسافت بصورت رسمی اعلام کرده است که پس از آزمایش های گوناگون، این افزایش سرعت تا چهار برابر نسبت به کنسول قبلی بیشتر خواهد بود، اگرچه با ترکیب استفاده از پردازنده‌ی سفارشی، حافظه‌ی رم GDDR6 و SSD نتیجه‌ای جز این مورد انتظار نمیرفت.

 

۵- رزولوشن  8K  و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه

رزولویشن بالا بازی

در حال حاضر پشتیبانی یا عدم پشتیبانی بازی‌ها از رزولوشن 4K  و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه میباشد، در حالیکه به گفته‌ی مایکروسافت، کنسول اکس‌باکس اسکارلت از رزولوشن 8K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند که در صورت تحّقق یافتن این امر، قطعاً به کابل HDMI پیشرفته‌تری نیاز خواهد داشت.

 

۶- فناوری رهگیری پرتو

فناوری gps

Ray tracing  رهگیری پرتو، تکنولوژی میباشد که درحال حاضر بیشتر افراد را به خود جذب کرده است، این فناوری تا به امروز در اختیار رایانه‌های شخصی، برای برخی از عناوین بوده، امّا از این به بعد آن را در کنسول نسل بعدی ماکروسافت خواهید دید، البته شرکت سونی اعلام کرده که این فناوری در کنسول دو شرکت در نسل بعدی وجود خواهد داشت.

 

۷- قابلیت پشتیبانی از نسل قبل

دسته ایکس باکس

یکی از نکات مثبتی که میتوان آن را مرکز توجه کاربران قرار داد، قابلیت پشتیبانی از نسل قبل است، با توجه به کامل بودن ویژگی های کنسول 5، شرکت ماکروسافت فرایند خود را از کنسول گذشته اغاز کرد و با قدرت بیشتری این مسیر را ادامه میدهد چراکه اکس باکس اسکارلت از این ویژگی پشتیبانی میکند.

 

۸- سرویس xCloud مایکروسافت

سرویس ایگس باگس کلود

با توجه به بیان نکردن ماکروسافت برای استفاده از سرویس پخش ابری در مراسم E3 2019 باید گفت که این شرکت  به وضوح نشان داده است که با انتشار کنسول جدید خود این ویژگی را در دسترس کاربران خواهد گذاشت.

 

۹- تاریخ عرضه

ایکس باکس

در نمایشگاه  E3 2019بیان شد که در سال 2020 اکس باکس اسکارلت بصورت جدّی در اختیار مردم قرار میگیرد و دقیقاً این همان چیزی است که انتظارش را داشتیم، البته باید گفت که جزئیات بیشتر این کنسول مانند: تاریخ انتشار دقیق، نام کنسول و قیمت آن در مراسم E3 سال آینده اعلام خواهد شد.

 

۱۰- بازی Halo Infinite

بازی هالو اینفاین

این بازی جذاب با نام  Halo Infinite همزمان با انتشار کنسول در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، این نکته را به خاطر داشته باشید که ماکروسافت این کار را هنگام عرضه اکس‌باکس اول خود با بازی Halo نیز انجام داده بود.

 

0