فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

کنسول PlayStation 5 اکنون سریعترین فروش کنسول در تاریخ ایالات متحده را داشته‌است


پلی استیشن 5

کنسول PlayStation 5 اکنون سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ ایالات متحده را داشته‌است

طبق اعلام شرکت تحلیل‌گر خرده‌فروشی‌های  The NPD Group پلی استیشن 5 سونی سریع‌ترین فروش کنسول بازی را در تاریخ ایالات متحده چه از نظر تعداد و چه از نظر دلاری داشته‌است. بنابراین اگر از زمان انتشار آن در آبان گذشته در تلاش برای خرید یکی از آن‌ها بوده‌اید،احتمالا تنها دلالان مقصر عدم موفقیت شما در این زمینه هستند.

این موفقیت به ویژه با توجه به مشکلات سونی برای تأمین تقاضاها بسیار چشمگیر است. با وجود مشکل جهانی کمبود تراشه که زنجیره‌های تأمین‌کنندگان را در تنگنا قرار داده، صفر شدن بلافاصله‌ی موجودی خرده‌فروشان حتی با فرض موجود کردن محصولات، بخشی از آن نیز به دلیل مشکلات مربوط به دلالان و ربات‌ها، خرید PS5 به یک کابوس تبدیل شده‌است.

پس از این که روز جمعه مدیر اجرایی NPD Group آقای Mat Piscatella  فاش کردPS5  بیش از هر کنسول دیگری در پنج ماه اول حضور خود در ایالات متحده فروش داشته‌است، وی اظهار داشت که PS5 رکورد "سریع‌ترین دستگاه سخت‌افزاری" را از نظر فروش دلاری در تاریخ این کشور ثبت کرده‌است.

پلی استیشن 5

Piscatella آمار دقیق فروش را منتشر نکرد اما اذعان داشت که هزینه‌های مشتریان در بازار بازی‌های ویدیویی طی سال جاری افزایش یافته‌است. در سه ماهه‌ی اول سال 2021 آمریکایی‌ها 14.9 میلیارد دلار برای خرید سخت‌افزار، محتوا و لوازم جانبی بازی هزینه کردند که نسبت به سه ماهه‌ی اول سال 2020، 30 درصد افزایش داشته‌است. نینتندو سوییچ نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است و در رده‌ی اول جدول پرفروش‌ترین کنسول در هر دو مقیاس تعداد واحد و فروش دلاری در ماه مارس قرار گرفته‌بود.

در حالی که هم سونی و هم رقیب آن مایکروسافت در مورد ارقام فروش کنسول‌های نسل بعدی خود سکوت اختیار کرده‌اند، سونی در گزارش فروش سه ماهه‌ی خود اعلام کرد که PS5 فقط در سال 2020 به فروش جهانی 4.5 میلیون دستگاه رسیده‌است. در بهمن ماه مدیر مالی سونی هیروکی توتوکی اعلام کرد که این شرکت در آستانه‌ی فروش بیش از 7.6 میلیون دستگاه PS5 تا پایان ماه اسفند قرار دارد و قصد دارد تا سال آینده بیش از 14.8 میلیون دستگاه PS5 را به فروش برساند.

0