فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

10 بازی برتر پلی استیشن 5


بازی های پلی استیشن5

اگر از طرفداران شرکت سونی و احتمالا کنسول دردانه‌ی آن‌ها Play Station 5 هستید، احتمالا اکنون به دنبال جدیدترین عنواین بازی معرفی شده برای آن می باشید. از بین چندین عنوان اختصاصی در زمان معرفی PS5، بازی های دیگر شرکت‌های بازی‌ساز، و بازی‌هایی که با قابلیت Backward Compatibility در دسترس هستند، انتخاب‌های زیادی وجود دارد. برخی از عناوین از قابلیت جدید دسته‌های DualSense  بهره برده‌اند. این ویژگی که بازخورد حسی جذابی را به ارمغان می‌آورد، یکی از مهم‌ترین قابلیت هایی است که لذت بازی با نسل بعدی کنسول های پلی استیشن، به حد اعلا می رساند. برخی دیگر از بازی‌ها نیز اوج قدرت خود را با یک تلویزیون 4K به رخ می‌کشند و برخی دیگر، بازی‌های ساده اما در عین حال عالی هستند. بدون هیچ توضیح اضافه‌ای10 بازی برتر پلی استیشن 5 را به شما معرفی خواهیم‌کرد.

  1. Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima

این بازی بر روی PS5 هم برای کسانی که قبلا در کنسول پلی استیشن4 تمام مراحل ای بازی را گذرانده اند و هم کسانی که هنوز این شبیه‌سازی خیره‌کننده از ژاپن فئودال را تجربه نکرده‌اند، چیزهای جدیدی برای ارائه دارد. اجرای بازی با 60fps تجربه ی نبری فوق العاده به گیمر می دهد، چیزی که قبلا به این خوبی نبوده است. همچنین این بازی از طرف سایت معتبر IGN، جایزه‌ی بهترین طراحی هنری سال 2020 را ازآن خود کرده‌است.

تاریخ انتشار: تیر 99 | سازنده: Sucker Punch Prodoction

  1. God of War

God of War

این بازی برای نخستین بار در سال 2018 منتشر شد، گرافیک خیره کننده و داستان جذاب آن به حدی حیرت انگیز بوده که تجربه مجدد آن بر روی ps5، برای هر گیمری از بایدها است. اگر هم تا به حال این بازی را تجربه نکرده اند ایرادی ندارد، توصیه می کند لذت تجربه این بازی فوق العاده با پلی استیشن 5 را از دست ندهید. با این که در نسخه‌ی PS5 جلوه‌های بصری جدیدی اضافه نشده‌است و یا ويژگی مثل Ray Tracing را پشتیبانی نمی‌کند، حالت 60fps ثابت بر روی PS5 لذت صحنه‌های درگیری را بیش از آن چه که بود تقویت کرده است و همچنان جهان خلق‌شده و داستان God of War، از بهترین‌های تاریخ بازی سازی است. کراتوس و آرتئوس سفرشان را در سال بعد با God of War: Ragnarok ادامه خواهندداد.

تاریخ انتشار: فروردین 97 | سازنده: Santa Monica Studio

  1. Sackboy: A Big Adventure

8. Sackboy: A Big Adventure

با این که Sackboy: A Big Adventure یک بازی از سری LitleBigPlanet است، کاراکترهای بیشتری دارد. با این حال بر روی خلق یک ماجراجویی جذاب تمرکز کرد و به جرئت می توان گفت تلاشش در این زمینه به ثمر نشست. تنوع بالای مراحل بازی هرلحظه تجربه‌ای جدید برایتان به ارمغان می آورد، لحظه ای سوار یک قطار در حال حرکت بوده و لحظه ای دیگر در حال رد کردن یک مرحله با تم Uptown Funk از برونو مارس هستید.

بازی چندنفره‌ی آن واقعا سرگرم‌کننده است. هم می توانید به یارتان کمک کنید و هم با یک ماهی به او پس‌گردنی بزنید. این بازی نیز همانند اکثر بازی‌های دیگر PS5 از لحاظ بصری فوق‌العاده است. در این بازی می توانید کوچکترین عناصر کاراکتر خود را شخصی سازی کرده و آن را به کاراتر جذاب خود تبدیل نمایید.

تاریخ انتشار: آبان 99 | سازنده: Sumo Digital

  1. The Pathless

The Pathless

از یک مکانیک حرکتی ساده اما نبوغ‌آمیز به همراه دنیایی خیره‌کننده بهره می‌برد. حرکت در این بازی به وسیله‌ی نشانه‌گیری و رهاکردن صورت می‌گیرد البته حرکت کاراکتر خیلی روی دقت نشانه‌گیری متمرکز نیست و بیشتر سعی بر این است که مسیری جالب و لذت بخش را در جنگل‌ها، صخره‌ها و کوه‌های برفی بازی طی کنیم. به کمک معماهای هوشمندانه‌ی بازی، مکان‌هایی که از آن دیدن می‌کنیم نیز به اندازه‌ی خود مقصد جذاب هستند. همه‌ی این‌ها باعث شد تا یکی از اغواکننده‌ترین عناوین PS5 که در زمان عرضه‌ی کنسول قابل دسترسی هستند را شاهد باشیم.

تاریخ انتشار: آبان 99 | سازنده: Giant Squid

  1. Bugsnax

6. Bugsnax

زیر دنیای زیبا و جالب این بازی یک داستان درگیرکننده پر از پیچیدگی‌ها و تغییرات مختلف قرارگرفته است. سیستم پیش‌روی در این بازی حس کنجکاوی ما را به حد اعلا رسانده، که باعث می‌شود تا گیم‌پلی بازی یک نتیجه‌ی ‌دلچسب را رقم بزند. البته اتفاق بزرگ و اصلی بازی که آن را لو نخواهیم‌داد، نه تنها مایوس کننده نیست، بلکه شما را به وجد خواهد آورد.

تاریخ انتشار: آبان 99 | سازنده: Young Horse

  1. Spider-Man Remastered

 Spider-Man Remastered

این بازی به خودی خود یکی از بهترین بازی‌هایی ابرقهرمانی‌ است که تا به حال ساخته‌شده است و ریمستر نسخه‌ی PS5 آن، در سطحی فراتر قرار دارد. به هیچ وجه نمی توانید از به روزرسانی های بازی چشم پوشی کنید. نورپردازی دوباره‌ی کل شهر نیویورک و پیشرفت‌هایی که در حرکات چهره دیده می‌شود، با بازی جدید Miles Morales برابری می‌کند. اضافه شدن Ray Tracing با رزلوشن 4K و پشتیبانی از HDR باعث شده تا هر لحظه‌ای از روز، آنچنان زیبا ترسیم شود که فراموش کنیم این بازی در اصل برای PS5 ساخته نشده‌بود.

تاریخ انتشار: آبان 99 | سازنده: Insomniac Games

  1. Astro’s Playroom

4. Astro’s Playroom

دسته‌ی DualSense یکی از بارزترین خصیصه‌های PS5 است. با بازخورد لرزشی ویژه‌اش و پدال‌هایی که بر حسب شرایط فشردن آن‌ها سخت‌تر می‌شود، یک حس ویژه و جدید را می‌سازد. این تکنولوژی در هیچ‌جای دیگری بهتر از این بازی به نمایش درنیامده‌است. در واقع این بازی برای نشان دادن قابلیت‌های این دسته‌ی جدید طراحی شده‌است. اما تنها یک دمو از تکنولوژی جدید دسته‌ها نیست و خود بازی هم بسیار رویایی است. Astro’s Playroom یک بازی رایگان است که از سال 2013 در تمام کنسول های سونی نصب شده است. این بازی دنیاهای مختلفی برای کاوش مهیا کرده است که جنبه‌های مختلف PS5 و دوره‌های مختلفی که پلی‌استیشن از آن گذرکرده را تصویرسازی می‌کند. به بازیکنان یادآور می‌شود که چرا عاشق PlayStation هستند و بهانه‌ای به آنان می‌دهد تا دوباره گرفتار آن شوند.

تاریخ انتشار: آبان 99 | سازنده: SIE Japan Studio

  1. Assassin’s Creed Valhalla

Assassin’s Creed Valhalla

آخرین نسخه‌ی سری Assassin’s Creed نشان داد که هنوز از نفس نیفتاده‌است. داستان در قرن 9 پیرامون کشورگشایی وایکینگ‌ها در انگلیس، یافتن لوازم مختلف نبرد و قابلیت‌های قدرتمند جدید در جریان است. با قابلیت‌هایی که PS5 در اختیار سازندگان بازی قرار دادهاست، در این بازی کوهستان‌های یخی نروژ و رودهای پیچ در پیچ انگلستان به زیبایی به تصویر کشیده‌شده‌اند. از طرفی زمان بارگزاری های سریع موجب شده است تا جابجایی ها برای حمله به دشمنان، حتی کمتر از زمان به صدا درآوردن شیپور جنگ طول بکشد. با توجه به برنامه‌ریزی Ubisoft در سال 2021، دو بسته‌ی اضافه برای این بازی برای دانلود آماده خواهدشد. Wrath of the Druids و The Siege of Paris.

تاریخ انتشار: آبان 99 | سازنده: Ubisoft Montreal

  1. Demon’s Souls

2. Demon’s Souls

با وجود این که هایپ بالایی( استقبال زیادی و حتی بی دلیل) برای نسخه‌ی ریمیک Demon’s Souls بر روی PS5 وجود داشت، می‌توان گفت اولین نمایش در حد و اندازه‌های قابلیت‌های کنسول جدید است. بازی جدید نه تنها به صورت خیره‌کننده‌ای زیباست، بلکه بسیار به اصل خود وفادار بوده و یکی از چالش‌برانگیزترین تجارب با جزئیات بسیار زیاد بر روی کنسول جدید را فراهم کرده است.

تاریخ انتشار: آبان 99 | سازنده: Bluepoint Games

  1. Spider-Man: Miles Morales

Spider-Man: Miles Morales

در این نسخه پیتر پارکر به تعطیلات رفته و مراقبت از نیویورک را دوست جوانش برعهده دارد. در این بازی نیویورک با برف پوشیده شده، همراه با فضای سال نو و البته رنگ و لعاب نسل بعد را دارد. داستان بسیار گرم‌تر و احساسی‌تر از نسخه‌ی قبل است.. با شعار «بهتر از قبل» سطح انتظارات بالایی را ترسیم کرده‌بود که به خوبی حتی از آن نیز فراتر رفته‌است.

تاریخ انتشار: آبان 99 | سازنده: Insomniac Games

 

بازی‌های بعدی PS5

Hitman 3 در 1 دی

Destruction AllStars در اسفند

Yakuza: Like a Dragon در اسفند

Returnal در اسفند

It Takes Two در فروردین

Deathloop در اردیبهشت

Ratchet & Clank: Rift Apart نیمه اول 2021

Gran Turismo 7 در نیمه اول 2021

عناوین تایید شده در نیمه دوم سال 2021

Horizon Forbidden West

God of War: Ragnarok

Battlefield یک نسخه جدید

Hogwarts Legacy

GTA 5

GhostWire: Tokyo

Resident Evil Village

 

بازی هایی که در این لیست به آن ها اشاره کردیم، از دید ما بهترین پیشنهادات برای لذت بردن از Playstation5 است. با این حال اگر فکر می کنید بازی ای از قلم افتاده است، پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0