فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

بهترین بازی‌های دونفره کنسول پلی استیشن 4 که می‌توانید آفلاین بازی کنید


دسته های پلی استیشن

بازی های دو نفره آفلاین ps4

1-Knack II

بازی Knack II همانند نسخه اول خود قابلیت دونفره بازی کردن را دارد، این بازی در سبکی اکشن طراحی شده که به شما اجازه میدهد تا کنترل شخصیت نک را در مراحل مختلف بازی با اندازه های متغیر،  بدست بگیرید.

بهترین بازی‌های دونفره کنسول پلی استیشن 4 که می‌توانید آفلاین بازی کنید

2- Gran Turismo Sport

بازی Gran Turismo Sport که توانایی دو نفره بازی کردن را در تلویزیون پشتیبانی می­کند و جزء آخرین نسخه از بازی های ماشینی گرن توریسمو  و محبوب ترین گیم pS4  به حساب می آید.

 Gran Turismo Sport

 

3- Injustice 2

Injustice 2 یکی از بازی هایی است که در کنار دو نفره بودن، قابلیت بازی تک نفره را نیز دارد، از جمله تغییرات صورت گرفته نسبت به نسخه قبل، محیط بازی در حین مبارزه و قدرت‌های ویژه شخصیت‌ها می باشد که به صورت صحنه‌های سینمایی نشان داده می‌شود.

3- Injustice 2

 

4- Rocket League

در این بازی هر نفر میتواند کنترل یک ماشین قدرتمند را در دست داشته باشد و همچنین میبایست در یک زمین فوتبال بتواند توپ را وارد دروازه حریف کند، راکت لیگ را که یک سبک ترکیبی از فوتبال و ماشین سواری است را میتوان به صورت 3 نیز بازی کرد.

Rocket League

 

5- A Way Out

A Way Out  یک بازی خاص دو نفره است که برای اجرای آن  به همکاری دو بازیکن هم نیازمند است، این داستان به 40 سال پیش بر میگردد که دو زندانی قراربود با کمک یکدیگر از فرار کنند.

A Way Out

 

6- Rayman Legends

برای بازی با سبک دو بعدی، پیشنهاد میشود که Rayman Legends را امتحان کنید، این بازی با داشتن ویژگی های همچون، گیم پلی روان و چالش های متنوّع در هر قسمت میتواند به شما در تجربه لذّت بخش یک بازی کمک نماید، این نسخه با برخورداری از قابلیت 4 نفره بودن به شما اجازه میدهد تا به صورت چند نفره از فوتبال فانتزی موجود در این بازی نیز لذّت ببرید.

Rayman Legends

 

7- Plants vs. Zombies : Garden Warfare 2

این بازی به صورت سوم شخص در سبک شوتر است که به نوعی الهام گرفته از دنیای معروف بازی گیاهان علیه زامبی‌ها میباشد، در این بازی هر بازیکن بجای نقش سرباز، کنترل یک زامبی را در دست دارد، از ویژگی های این بازی میتوان

به قابلیت یک یا دونفره بازی کردن آن اشاره کرد

Plants vs. Zombies : Garden Warfare

 

8- Resident Evil 5 , Resident Evil 6

بازی رزیدنت را به دلیل شبیه بودن سبکشان در یک شماره معرفی می­کنیم، در این دو نسخه، بازیکن تمرکز بیشتری روی قسمت‌های اکشن و تیراندازی دارد و میزان ترسناک بودن آنها به همین دلیل کمتر است، دقت داشته باشید که در صورت انجام تک نفره بازی، کنترل یار کمکی شما به عهده هوش مصنوعی خواهد بود.

Resident Evil 5 , Resident Evil 6

 

9- Call Of Duty : WWII

بازی کال آو دیوتی در نسخه دوم نیز همانند دیگر ورژن های قبلی، قابلیت دونفره بازی کردن را دارد که البته باید گفت بیشتر در مد‌های مولتی پلیر و مد زامبی بازی امکانپذیر است و در قسمت داستانی این امکان وجود ندارد، در دو قسمت گفته شده، دو بازیکن میتوانند بر علیه یکدیگر و یا اینکه با همکاری هم و در مقابل هوش مصنوعی بازی و در برابر مد زامبی ها مقاومت کنند.

Call Of Duty : WWII

 

10- Overcooked

Overcooked  یک بازی در سبک آشپزی بوده که به هر بازیکن این امکان را میدهد تا کنترل یک آشپز را بر عهده بگیرد و غذاهای مشتریان را آماده نماید، در این بازی بازیکن باید مراقب هر خطر احتمالی باشد، از ویژگی های این بازی میتوان به 4 نفره اجرا کردن آن اشاره کرد.

Overcooked

0