فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو


گیفت کارت کافه بازار (Cafe Bazaar Gift Card) چیست؟


 

گیفت کارت کافه بازار چیست؟

گیفت کارت کافه بازار (Cafe Bazaar Gift Card) چیست؟

هیچکس تصور موفقیت این چنینی کافه بازار، استارتاپی که فقط چند سال از عمرش می گذرد را نداشت. در زمانی که تحریم های بین المللی دسترسی به مارکت گوگل پلی را برای کاربران ایرانی غیر ممکن کرده بود. کافه بازار با یک ابتکار جالب امکان دستیابی به اپپلیکیشن های اندرویدی را برای همگان میسر کرد. اکنون کافه بازار در لیست پنج شرکت برتر فناوری اطلاعات ایران خوش می درخشد و روز به روز هم به تعداد علاقمندان و کاربرانش اضافه می شود.

 

اما این تازه اول ماجرا بود، کافه بازار شروع به توسعه بستر اختصاصی خود برای نویسندگان و طراحان اپلیکیشن اندروید نمود و در حال حاضر خیل عظیمی از نرم افزارهای بومی رایگان و غیر رایگان در اپلیکیشن بازار خودنمایی می کنند. به این ترتیب هم منبع درآمدی برای نویسندگان و توسعه دهندگان اپلیکیشن های ایرانی ایجاد کرد و هم کاربران را با انتخاب های فراوان نرم افزارها و بازی های جالب بومی خوشحال نمود.

کافه بازار با نگاه درست به مدل تجاری آیتونز و گوگل اقدام به انتشار گیفت کارت های کافه بازار نیز نمود که هم بصورت فیزیکی و هم بصورت دیجیتالی در دسترس عموم قرار دارند.

 

3gscard  مفتخر است به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، امکان خرید گیفت کارت Cafe Bazaar را هم به صورت آنلاین و هم فیزیکی برای هموطنان عزیز فراهم کرده است.



0