فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

راهنمای نصب کارت حافظه برای سوییچ نینتندو


کنسول نینتندو سویچ

اکثر گیمرها هنگام استفاده از کنسول نینتندو سوییچ با مشکلاتی رو به رو هستند که یکی از مهم ترین آنها فضای کم حافظه داخلی 32 گیگابایتی میباشد، به این منظور برای رفع آن، از کارت حافظه میکرو اس دی استفاده میکنند، این کارت ها در ظرفیت های گوناگون در هر جایی قابل تهیه میباشند و معمولاً هم قیمت مناسبی دارند، اگر طریقه نصب و کار با این کارت را بلد نیستید، میتوانید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

 

نحوه نصب کارت حافظه میکرو اس.دی در سوییچ نینتندو

نمای پشتی نینتندو سویچ

1- در ابتدا می­بایست از سازگاری دستگاه نینتندو با کارت حافظه خود مطمئن شوید و باید بدانید که نینتندو سوییچ فقط از کارت حافظه‌های میکرو اس.دی تا 2 گیگابایت، کارت microSDHC بین 4 تا 32 گیگابایت و microSDXC تا ظرفیت 64 گیگابایت و بالاتر پشتیبانی می‌کند.

2- این دستگاه را در حالت ایستاده قرار دهید و کلید پشت را برای باز کردن برگردانید، با این کار درگاه کارت حافظه میکرو اس.دی سیستم را مشاهده خواهید کرد.

3- به آرامی کارت میکرو اس.دی را در درگاه وارد کنید، توجه داشته باشید که حتماً برچسب یا لیبل آن به سمت بالا و بیرون کنسول باشد، وقتی خوب و محکم سر جای خودش قرار گرفت با شنیدن صدای کلیک کوچک مطمئن خواهید شد که درست سر جایش نصب شده است.

4- درِ پشت را ببندید.

5- دستگاه سوییچ نینتندو  را روشن کنید.

6- در این قسمت باید دستگاه نینتندو شما کارتی را که وارد کرده اید را بشناسد، در غیراین صورت باید حتماً کارت میکرو اس.دی را فرمت کنید، اگر کارت حافظه برای کار کردن با دستگاه سوییچ فرمت نشده باشد، باید آن را نیز فرمت نمایید.

 

نحوه فرمت کردن کارت میکرو اس دی برای سوییچ نینتندو

1- از منوی هوم، تنظیمات سیستم (System Settings) را انتخاب کنید.

2- سپس سیستم (System) را انتخاب کنید.

3- به سمت راست پایین صفحه بروید و گزینه شروع یا Initialize را برگزینید.

4- گزینه فرمت کارت میکرو اس.دی (Format microSD Card ) را انتخاب کنید، سپس روی گزینه ادامه (Continue ) کلیک کرده تا کارت فرمت شود.

5- گزینه فرمت (Format) را انتخاب کنید در این حالت دستگاه سوییچ کارت حافظه را فرمت می‌کند، برای استفاده از کارت و دسترسی به آن، سوییچ نینتندو  را یک بار خاموش و روشن کنید اکنون، وقتی آماده بازی کردن یا ذخیره اطلاعات باشید، کارت حافظه به شما کمک خواهد کرد.

فرمت کردن کارت حافظه نینتدو

 

بسیار مفتخریم که تیم 3gscard  را انتخاب نمودید، تیم ما علاوه برا خرید آنلاین و آنی گیفت کارت Nintendo، به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، امکان خرید حضوری را نیز برای هموطنان عزیز فراهم آورده است.

0