فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

کپی خور کردن پلی استیشن 4‌ چگونه انجام می‌شود؟


پلی استیشن 4‌

بسیاری از گیمرها در هنگام استفاده از پلی استیشن برای خرید بازی های آن هزینه های زیادی را پرداخت میکنند، یکی از راه های دور زدن این کار، کپی خور کردن PS4 یا اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، جیلبریک کردن موفّق­ترین کنسول نسل کنونی است، ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با مزیت های هک کردن پلی استیشن آشنا کنیم، پس همراه ما باشید.

 

چه چیزهایی باید در مورد جیلبریک کردن پلی استیشن 4 بدانید

آیا جیلبریک کردن PS4 غیر قانونی و غیر اخلاقی است؟

دستگاه پلی استیشن در واقع با توجّه به سخت افزارها و امکانی که دارد، قیمت گذاری میشود و در واقع شما در هنگام خرید بیشترین هزینه را به شرکت سونی پرداخت می­کنید تا از تمام کاربردهای دستگاه خریداری شده بهره مند شوید، پلی استیشن 4 فقط یک کنسول ساده نیست بلکه میتواند همانند یک کامپیوتر عمل کند، بطور مثال در این دستگاه، امولاتور پلی استیشن 2 تعبیه شده اما به دلایلی نامشخص اجازه‌ کار با آن به کاربران داده نمی‌شود و تنها با جیلبریک کردن می‌توان از این ویژگی استفاده کرد، از طرفی دیگر غیر قانونی دانستن جیلبریک کردن PS4 آنچنان نمیباشد.

 

هک کردن پلی استیشن 4 غیر قانونی نیست.

همواره متخصصان و نویسندگان برای امنیّت دستگاه، زمان زیادی را برای هک و پیدا کردن نقاط ضعف کرنل در سیستم پلی استیشن 4 اختصاص میدهند و در مقابل توسعه دهندگان نیز به منظور تولید بازی و تست آنها در این سرویس دو راه را پیش رو دارند، 1- پرداخت هزینه های زیاد 2-ماد کردن دستگاه بازی های خود، به این عمل بپردازند.

جیلبریک کردن دستگاهی که خریداری کردید (چه یک گوشی و چه کنسول) غیر قانونی نیست، اما در رابطه با غیر اخلاقی بودن آن باید ابتدا هدف از هک کردن پلی استیشن 4‌ را مشخص کرد، در واقع پلی استیشن 4 توانایی این را دارد تا به کاربرانش اجازه دهد، دانش برنامه نویسی خود را ارتقاء دهند و از آن به عنوان یک کامپیوتر قدرتمند استفاده کنند و حتی بازی‌های قدیمی پلی استیشن 2 و پلی استیشن 1 را در آن تجربه نمایند، پس شاید  به کار بردن واژه‌ی غیر اخلاقی برای جیلبریک PS4 کمی زیاده روی باشد.

 

جیلبریک کردن PS4 چه مزایا و ضرر‌هایی می‌تواند داشته باشد؟

 playstation 4

استفاده از پلی استیشن 4 امکانات زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1-اجرای بازی‌ها بدون پرداخت هزینه

2-امکان نصب برنامه‌های شخص ثالث

3-امکان نصب سیستم عامل لینوکس و برخورداری از امکانات فوق العاده‌ آن

4-امکان توسعه‌ بازی و نرم افزار‌های خاص برای پلی استیشن 4

5-امکان برخورداری از ترینر‌ها، چیت کد‌ها و بسیاری از ماد‌های کامپیوتر در بازی‌های نصب شده روی پلی استیشن 4

6-امکان اجرای بازی‌های پلی استیشن 2 و پلی استیشن 1 و حتی سگا جنسیس در پلی استیشن 4

7-اضافه شدن برنامه فایل منیجر برای مدیریت فایل‌های سیستمی دستگاه

8-نصب شدن فروشگاه Homebrew که اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلفی را ارائه می‌دهد

9-امکان اضافه کردن چیت کد‌های اختصاصی از طریق کامپیوتر به بازی‌های پلی استیشن 4

10-امکان تنظیم سرعت فن و دمای دستگاه

11-امکان نصب استیم روی پلی استیشن 4 و اجرای بازی‌های ویندوز 10 از طریق Proton   

12-امکان استریم با کیفیت از طریق اپلیکیشن‌هایی مانند Kodi

دقت کنید که پلی استیشن پس از جیلبریک دچار مشکلاتی خواهد شد که حتّی بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در کنار کنسول هک شده‌شان یک کنسول جیلبریک نشده هم داشته باشند، یکی از معضلات اساسی کنسول‌های جیلبریک شده استفاده  از فیرمورهای قدیمی‌تر میباشد که اخرین نسخه آن مربوط به فیرمور نسخه‌ی 5.05 است.

 

دلیل قدیمی بودن این فیرمورها را میتوان، اجرا نشدن بازی های جدید در نسخه‌ی 5.05 دانست برای مثال، اسپایدرمن و Days Gone را نمی‌توانید روی دستگاه کپی خور یا هک شده تجربه کنید، با اینکه امکان تجربه‌ی آنلاین بازی‌ها در پلی استیشن هک شده وجود دارد، امّا به اندازه‌ی تجربه‌ در نسخه‌ی اصلی پلی استیشن نیست، همانطور که میدانید اتّصال مستقیم به اینترنت میتواند سبب حذف شدن جیلبریک از دستگاه شود، بدین ترتیب شما قادر نخواهید بود که بازی ها را تجربه و پس از روشن کردن پلی استیشن برنامه مربوط به اعمال هک را اجرا کنید، همچنین بخاطر متّصل نشدن  دستگاه به PSN بسیاری از امکانات از قبیل کنترل سیستم به وسیله گوشی از بین خواهد رفت، راه حل هایی برای این مسئله ارائه شده که متاسفانه بسیار زمان بر است.

 

آیا پس از جیلبریک کردن ممکن است سونی دستگاه را بن کند؟

 پلی استیشن 4

متاسفانه هیچ راهی برای تشخیص سونی به منظور جیلبریک کردن دستگاه نیست حتّی زمانیکه سیستم را روشن و خاموش می­کنید و مجدّد به اینترنت متّصل میشوید، بنابراین اگر شما به درستی هک دستگاه را انجام دهید، احتمال بن شدن نزدیک به صفر میرسد، البته راه حل های دیگری برای بن شدن دائم نیز وجود دارد، به همین دلیل بهتر است روند هک کردن دستگاه‌ها را تنها از منابع معتبر دریافت کنید و اگر امکانش را دارید، دستگاه را به افراد متخصّص بسپارید.

 

منظور از جیلبریک کردن پلی استیشن 4 چیست؟

این کار علاوه بر اجرای بازی‌های کپی یا پایرت شده، برای انتشار رشته های مربوط به کرنل سیستم توسط هکرها نیز صورت میگیرد، یکی از وبسایت‌های مرجع برای اطلاع رسانی راجع به وضعیت هک شدن فیرمور‌های مختلف، پلی استیشن 4 SCE.party   است.

با رفتن به این سایت می‌توانید آخرین اطلاعات مربوط به اکسپلویت شدن فیرمور‌های مختلف پلی استیشن 4 و مطالب راجع به اکسپلویت WebKit فیرمور 6.20  را مشاهده کنید، بنابراین طبق مطالب این صفحه، آخرین اکسپلویت عمومی و رسمی برای پلی استیشن 4 مربوط به فیرمور 5.05‌ میباشد.

بسیاری از افراد مدعی این هستند که می‌توانند پلی استیشن 4 با فیرمور نسخه‌ 6.20 را جیلبریک کنند، البته منظور آنها اکسپلویت WebKit‌ است که دسترسی به همه‌ی مزیت‌های یک پلی استیشن 4 هک شده را در اختیارتان قرار نمی‌دهد، با این حساب  اگر دستگاهتان از فیرمور 5.05 یا قدیمی‌تر استفاده می‌کند، می‌توانید دستگاه را جیلبریک نمایید، در غیر اینصورت می­بایست منتظر عرضه‌ اکسپلویت رسمی و عمومی هکر‌ها باشید.

 

آموزش جیلبریک پلی استیشن 4 با فیرمور‌های 5.05 و پایین‌تر

در ابتدا باید مطمئن شوید که نسخه‌ فیرمور دستگاهتان 5.05 یا پایین‌تر است، اگر اینگونه نبود امکان جیلبریک را نخواهید داشت (البته یک روش تایید نشده برای کپی خور کردن پلی استیشن 4 با نسخه‌ی 6.20 یعنی همان وب کیت اکسپلویت هم وجود دارد)، باید توجه داشته باشید که امکان دانگرید فیرمور پلی استیشن 4 به هیچ عنوان وجود ندارد، برای هک پلی استیشن با فیرمور5،05 مراحل زیر را دنبال کنید:

 آموزش جیلبریک پلی استیشن 4 با فیرمور‌های 5.05 و پایین‌تر

اگر دستگاهتان قبلا هک شده و به عنوان مثال از فیرمور 4.55 استفاده می‌کنید، ابتدا وارد مرورگر شوید و پس از انتخاب نسخه‌ فیرمور هک شده گزینه‌ Enable Updates را بزنید، در صورت غیر فعّال نکردن این گزینه، قادر به اجرای هک نخواهید بود.

 network

 

سپس به قسمت  Settings بروید و از بخش Network گزینه‌ Connect to the Internet را غیر فعّال نمایید، توجه داشته باشید که این کار از اهمیت زیادی برخوردار است.

Connect to the Internet 

 

میتوانید از Settings به System بروید و پس از ورود به بخش Automatic Downloads گزینه‌ی System Software Update Files  را غیر فعّال نمایید.

System Software Update Files 

 

پس از طی کردن این مراحل درصورتیکه فیرمور نصب شده روی دستگاهتان نسخه‌ای پایین‌تر از 5.05 بود، باید ابتدا آن را بروزرسانی کنید، در غیر این صورت به مرحله پاراگرافی که با * آغاز می‌شود بروید و نسخه‌ی 5.05 پلی استیشن 4 را دانلود نمایید، برای این کار به این وبسایت رفته و پس از پیدا کردن فیرمور مد نظر خود (در این جا 5.05) روی گزینه‌ی Download‌ کلیک کنید، برای دسترسی به لینک دانلود ابتدا باید در وبسایت عضو شوید.

 ویندوز

 

پس از دانلود روی فایل کلیک راست کرده و  Rename را بزنید  و نام آن را به  PS4UPDATE.PUP تغییر دهید (دقت کنید پسوند فایل PUP است)، سپس یک فلش یک گیگابایتی را به رایانه متّصل نمایید و مطمئن شوید که  فرمت فلش دیسک شما در حالت exFat یا Fat32 هست، وارد فلش دیسک شوید و یک فولدر تحت عنوان PS4 در آن بسازید، با ورود به پوشه ساخته شده، یک فولدر جدید با نام UPDATE ایجاد کنید و سپس فایل دانلود شده را در UPDATE کپی نمایید، توجه داشته باشید که نام فولدرها با حرف بزرگ بنویسید.

UPDATE

در این قسمت باید فلش دیسک را به پلی استیشن 4 متصل کنید و  به مسیر Settings > System Update  Software  بروید، در اینجا باید تصویری همانند بالا را ببینید و از 5.05 مطمئن شوید، در صورت مشاهده نسخه‌ای بالاتر کار را متوقّف کرده و فیرمور را مجدداً دانلود نمایید، بعد از اطمینان از نسخه‌ی فیرمور گزینه‌ی Next و سپس Update  را بزنید تا فیرمور 5.05 نصب گردد، نگران نباشید ریبوت شدن دستگاه در هنگام نصب نباشید.

 Settings و Network

دوباره می­بایست به Settings و Network بروید، ولی این بار گزینه‌ی Connect to the Internet را فعّال کرده و سپس باید DNS را به صورت دستی وارد نمایید، برای این کار ابتدا Set Up Internet Connection را انتخاب و یکی از گزینه‌های LAN یا WIFI را برگزینید، اکنون در صفحه‌ی IP Address گزینه‌ی Automatic را بزنید، در قسمت  DHCP Hostname  ، Do not Specify را کلیک کنید و در صفحه‌ی DNS گزینه‌ی Manual را بزنید.

Set Up Internet Connection

مطابق با تصویر بالا، Primary DNS و Secondary DNS را مشخص کنید (به ترتیب 108.61.128.158 و 165.227.83.145 Next و سپس Automatic و در نهایت Do Not Use Proxy را انتخاب نمایید.

ps 4 setting

اکنون اگر از طریق Settings گزینه‌ی اول یعنی User’s Guide/Helpful Info و سپس User’s Guide را بزنید، در این قسمت باید تصویر هماند بالا را مشاهده کنید، بعد از این کار می‌توانید وارد 5.05 شوید و در نهایت HEN 2.0 را فعّال نمایید، دقت داشته باشید که امکانات ارائه شده در این بخش بسیار متنوع و زیادند و برای نصب بازی‌های جدید و کپی خور شده ابتدا باید بازی ها روی فیرمور 5.05 نصب شوند و سپس دیتاهای مربوط به آن‌ها را روی پلی استیشن 4 نصب کنید، با فعّال کردن HEN 2.0 می‌توانید نسبت به اجرای بازی‌های پایرت شده اقدام نمایید.

0