فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

آشنایی با جدیدترین کنسول شرکت سونی؛ ps5


ps5

پلی استیشن 5، جدیدترین شاهکار سونی

بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، جدیدترین کنسول بازی ساخت شرکت سونی یعنی playstation 5 یا به اختصار ps5 روانه بازار شد.  در این مقالی به بررسی اجمالی این کنسول می ‌پردازیم. نزدیک به 6 سال است که کنسول بازی قدرمتمند و محبوب سونی، ps4 برای همه ما مخصوصا گیمرهای حرفه‌ای، خاطره سازی می‌کند. با این حالا علارغم سخت افزار قوی و کارایی بالا، می‌بایست جای خود را به غول جدید sony یعنی کنسول پلی استیشن 5 بدهد.

 

رونمایی

سونی در مراسم رونمایی از این کنسول، دو مدل با درایو نوری و بدون درایو نوری یا همان digital playstation5 را رونمایی کرد. ابعاد بزرگتر و طراحی ظاهری متفاوت از کنسول‌های نسل قبل، اولین چیزی است که به چشم می‌آید. در این مراسم از مواردی دیگر نظیر هدفون 3D plus، مدیا ریموت و HD Camera نیز رونمایی گردید.از طرفی تاریخ رسمی انتشار این کنسول، تعطیلات پایان سال 2020 میلادی اعلام شده است. در این مراسم فقط از رنگ سفید این کنسول رونمایی شد، با این حال برخی از طرفداران عکس‌های ادیت شده‌ای از مدل سیاه رنگ آن متشر کردند که بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

کنسول جدید پلی استیشن 5

اطلاعات فنی و سخت افزاری ps5

قدرت پردازش گرافیکی آن 10.28 ترافلاپس بیان شده است، یعنی قدرتی حدود 5.5 برابر ps4 یعنی می‌بایست منتظر بازی‌های بسیار با کیفیتی باشیم.  بر اساس اطلاعاتی که مارک سنی منتشر کرده است، این کنسول یک پردازنده AMD با طراحی مبتنی بر نسل 3 رایزن و 8 هسته هقت نانومتری Zen2 دارد. اگر از تلویزیونی با کیفیت 8k بهره‌مند می‌باشید، می‌توانید لذت بازی‌های 8k این کنسول را تجربه کنید. استفاده از یک کارت گرافیک رادئون ناوی شخصی ‌سازی شده همراه با پشتیبانی از ray tracing موجب شده است تا با رندر تصاویر و تکنیک‌های نورپردازی، گرافیمی نزدیک به واقعیت را برای گیمرها به ارمغان بیاورد.

CPU

هشت هسته Zen 2  و فرکانس متغیر 3.5 GHz

GPU

RDNA 2 – قدرت 10.28ترافلاپس و 36cu با فرکانس متغیر 2.2 GHz

RAM

16 Gb GDDR6 – 256bit

پهنای حافظه

Gb/s 448

فضای ذخیرهسازی داخلی

825 GB SSD

فضای ذخیره سازی خارجی

SSD – NVMe با قابلیت ارتقاء

پشتیبانی از هارد

external

درایو نوری

4K UHD Bluray

 

پردازنده AMD یه کنسول اجازه داده است تا بتواند صدایی سه‌بعدی را در اختیار کاربر قرار دهد. از طرفی استفاده از یک هارد دیسک SSD موجب شده است تا زمان بارگزاری بازی کاهش یابد، به طور مثال بازی  spider-man در کنسول ps4 در حدود 15 ثانیه بارگزاری میشد در حالی که این زمان در ps5 تا حدود 0.8 ثانیه کاهش یافت.

اسپایدرمن در پلی استیشن 5

قیمت ps5

با توجه به اطلاعات منشر شده، قیمت مدل با درایو نوری playstation5 حدود 499 دلار و مدل دیجیتال آن 399 دلار اعلام شده شده است. این کنسول در تاریخ 19 نوامبر 2020 میلادی (29 آبان 99) روانه بازار شد. اگر از کنسول بازی ps4 خود خسته شده‌اید، بهتر است خود را آماده خرید جدیدترین غول sony یعنی پلی استیشن 5 کنید.

0