فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

آموزش نصب تم سفارشی برای PS4 + راهنمای تصویری


÷لی استیشن 4

پس از عرضه آپدیت ۴٫۵ کنسول PlayStation 4  و انتخاب تصاویر دلخواه به کمک کلیدShare ، اکنون برای سفارشی سازی تم بصورت گسترده تر و جامع تر، آپدیت ۵٫۵ کنسول PS4 وارد بازار شد تا مردم انتخاب های بیشتری برای تصاویر پس زمینه خود داشته باشند.

 

آموزش نصب تم سفارشی برای PS4

کاربران میتوانند با دنبال کردن مراحل زیر به راحتی تصاویر مورد نظر خود را از طریق USB به کنسول خود انتقال دهند.

1-بر روی کامپیوتر ویندوزی یا مک خود، فولدری با نام IMAGES در ریشه (Root) درایو ایجاد نمایید.

2-تصاویر مورد نظر خود را در این پوشه کپی کنید، دقت داشته باشید رزولوشن عکسهای انتخابی شما برای پلی استیشن از ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و برای پلی استیشن ۴ پرو از ۳۸۴۰×۲۱۶۰ تجاوز نکند.

۳- درایو USB را به کنسول وصل کرده و مراحل زیر را طی کنید:

[Settings] > [Themes] > [Select Theme] > [Custom] > [Select Image] > [USB Storage Device]

Select Theme

 

شما پس از انتخاب تم مورد نظر میتوانید با فشردن کلید مربعی شکل، پیش نمایشی از آن را مشاهده کرده  و در صورت عدم رضایت آن را تغییر دهید.

1-در این مرحله از آموزش نصب تم سفارشی برای PS4 ، با فشردن کلید X و انتخاب تصویر مورد نظر می توانید با استفاده از آنالوگ ها، عکس ها را زوم کنید و یا زاویه انها را طبق دلخواه تنظیم نمایید.

2-این قابلیت در به روزرسانی ۵٫۵ به تنظیمات PS4 اضافه گردیده و برای والپیپرهایی که از عکس های گرفته شده از گیم پلی بازی ها انتخاب می شوند نیز قابل استفاده می باشد.

3-پس از انتخاب زاویه و بزرگنمایی مناسب، بار دیگر کلید X را بفشارید تا به مرحله بعدی آموزش نصب تم سفارشی برای PS4 وارد شوید.

4-در این قسمت می توانید با انتخاب گزینه Make Function Area Dim ، قابلیت خواندن متن ها را با اضافه کردن ناحیه خاکستری رنگ و نیمه شفاف به بالای صفحه نمایش افزایش دهید، همچنین گزینه Select Colour به شما کمک خواهد کرد تا رنگ های موردنظر خود را برای بخش های مختلف صفحه نمایش انتخاب نمایید.

Make Function Area Dim

 

5-در این مرحله می توانید با استفاده از قابلیت جدید آپدیت ۵٫۵ با فشردن دکمه Preview، پیش نمایشی از تم خود را در حالت تمام صفحه مشاهده کنید.

6-پس از تایید نهایی تم موردنظر، می توانید با انتخاب گزینه Apply نتایج را ببینید.

ps4 Preview

 

به لطف همکاری و تلاش های مستمر تیم فنی 3gscard  توانستیم، امکان خرید گیفت کارت Playstation  را برای گیمر های عزیز، علی رغم وجود تحریم، فراهم آوریم.

0