فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

آموزش تصویری اتصال هدست به PS4 - هدست های بلوتوث و سیمی


اتّصال هدست

اتصال هدست به ps4

یکی از مهم ترین ویژگی های پلی استیشن 4 نسبت به نسل های قبلی خود، امکان اتّصال هندزفری به دسته دوال شاک ۴ می باشد، بدین ترتیب برای شنیدن صدای PS4 نیازی به وصل کردن هدست های بلوتوث یا سیمی به خود کنسول نیست، تمام چیزهایی که شما برای متوقّف کردن پخش صدا از اسپیکر اصلی و انتقال صدا نیاز دارید، یک هدست دارای جگ ۳٫۵ میلیمتری میباشد.

 

گام اول : هدفون خود را به دسته پلی استیشن ۴ متّصل کنید.

در ابتدا هر هدفون یا هدست ۳٫۵ میلیمتری را به جک هدفون دسته PS4 که در زیر دسته و در فاصله بین آنالوگ ها قرار دارد، متّصل کنید.

 

گام دوم: کلید پلی استیشن روی دسته را نگه دارید.

سپس کلید PlayStation که در وسط کنترلر و در قسمت پایینی آن قرار دارد مطابق با تصویرفشار داده و تا زمان ظاهر شدن منوی سریع (Quick Menu) پایین نگاه دارید.

دسته پلی استیشن

 

گام سوم: دستگاه خروجی مربوطه را انتخاب کنید.

بعد از مشاهده منوی سریع، به کمک آنالوگ ها از قسمت بالایی گزینه Sound/Devices را انتخاب کنید، با این کار به بخش دیگری از Quick Menu  هدایت خواهید شد.

 

گام چهارم: کلیه خروجی های صوتی را فعّال کنید.

در این قسمت بر روی بخش Output to Headphones بروید و با فشردن کلید X آن را انتخاب نمایید، سپس گزینه All Audio  را انتخاب کرده و مجدداً کلید X را بفشارید، شما همچنین میتوانید با استفاده از D-Pad صدای خروجی هدست ها را کم و زیاد کنید.

توجه داشته باشید، در این قسمت بسته به اینکه نوع هدفون شما چه باشد، احتمال دارد تنظیمات اضافه تری نیز در اختیار شما قرار بگیرد، به عنوان مثال برای برخی از هدست ها گزینه Sidetone Volume فعّال است که به کمک آن می توانید صدای خودتان در هنگام چت را کم و زیاد کنید و یا با گزینه   Switch Output Device Automatically انتقال خودکار صدا، اتّصال هدست به PS4 را فعّال یا غیرفعّال نمایید، اگر تمایل داشتید که صدای چت را از طریق هدفون بشنوید، می توانید قسمت Output to Headphones را فعّال کرده و سایر قسمت ها را غیرفعّال کنید.

تنظیمات هدست

 

در نهایت باید گفت که تنظیمات شما توسط کنسول به خاطر سپرده میشود، بنابراین در دفعات بعدی که هدست را به دسته متّصل می­کنید، خروجی صدا با این تنظیمات به هدست انتقال می­یابد.

 

بسیار مفتخریم که تیم 3gscard  را انتخاب نمودید، تیم ما علاوه برا خرید آنلاین و آنی گیفت کارت Playstation، به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، امکان خرید حضوری را نیز برای هموطنان عزیز فراهم آورده است.

0