فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

ریجن پلی استیشن چیست؟ (بررسی ps4)


 Region پلی استیشن 4

Region پلی استیشن

در این مقاله قصد داریم ریجن اکانت پلی استیشن را به شما آموزش دهیم برای این کار میبایست ابتدا وارد سایت پلی استیشن شوید، آدرس https://www.playstation.com ، سپس با باز شدن سایت و کلیک بر روی کلید Sign In وارد اکانت خود شوید.

وب سایت پلی استیشن

در این صفحه، اطلاعات PSN اکانت شما که حاوی ایمیل شما و رمز عبور شما می باشد را باید بصورت صحیح واردکنید، پس از تایید  I’m not a robot بر روی کلید آبی رنگ Sign In کلیک نمایید.

صفحه لاگین psn

پس از وارد شدن به اکانت خود، دوباره به سایت اصلی برمیگردید و با رفتن به منوی Store در بالا ، از قسمت باز شده شده گزینه Shop Now را انتخاب کنید.

playstation store

 

پس از ورود به PlayStation STORE در بخش بالا سمت راست، اطلّاعات حساب کاربری شما را بصورت متنی نوشته که پس از کلیک روی آن ، بر روی منوی باز شده گزینه Account Settings  را باید انتخاب کنید.

Account Settings

با ورود به بخش Account Settings   بر روی گزینه Account Details  کلیک کنید، شما با حرکت اسکرول به سمت پایین  شاهد قرارگیری بخش Location در اکانت psn خود میشوید، به عنوان مثال در تصویر زیر، اکانت مربوط به  ایالات متحده آمریکا United States است و ایالت، شهر و زیپ کد آن نیز در قسمت مربوطه وجود دارد، فراموش نکنید که تغییر ریجن فقط در زمان ساخت اکانت پلی استیشن امکان پذیر میباشد.

Account Details

 

0